Mjukstart i träning & ny kappa !

Taggar:
Bloglovin
Idag körde jag en mjukstart på mina promenader
som var så viktiga i våras.
Har inte vågat motionera sedan dess, delvis för att det är
för varmt på sommaren, och delvis för att jag var/är
rädd för att bli träningsgalen igen..

Men idag tog jag en kortare promenad på bara 5790 steg,
visste inte hur mycket min värdelösa kondition skulle
orka med, och för att jag skulle ha samtal med
min kontaktperson.

Så nu tar jag det lite lugnt, dricker en kopp te,
glor på TV
och väntar på att mina lugnande skall
sätta i för kvällen/natten.

Fick också hem min kappa från La Redoute för 212kr !

Vad tycker ni ? =)



Okej. Det spelar ju ingen roll om den är liten, bara du är nöjd och inte just att den behöver ha en djup mening men att den betyder något för dig :]

Min första var en döskalle med flames som nu är lite inbyggd med resten av armen :D Fick den i födelsedagspresent när jag fyllde 16 för hade tjatat i flera år att jag ville tatuera mig, hehe.



Förresten, snygg jacka du har köpt :)

2011-10-14 // 18:37:14

Ja men det kan jag förstå.. För jag har alltid ritat på mina armar och mina kompisar också när man inte hade något att göra i skolan så satt man och kladda :P haha

Såg bra ut på bilden men känner du så, så lycka till och hoppas du blir nöjd :)

2011-10-14 // 19:16:16

Ooh, nice! :D



Sv: Haha, rosa funkar med allt. typ ;) Men jo, grönt/rosa är riktigt awesome :P

2011-10-14 // 19:30:28

Sv: Mjo men gillar inte att få falska förhoppningar. Då kommer det att bli jobbigare när man går upp igen tycker jag...

2011-10-14 // 19:32:25

Sv; Tackar :D

Snygg kappa :)

2011-10-14 // 19:46:02

Jag vet! :P haha. Hoppas bara att de passar och det sen när man får de.. annars jävlar :P haha



Ja men det är rätta takter ;P

Det ska börjas tidigt, hehe.

2011-10-14 // 19:54:23

SNYGGT!



sv Åh! :D Tack!

2011-10-14 // 20:33:48

Exakt.. så får be till gud och hoppas att de passar, hehe.

Nej, kanske inte världens största chock att man har gjort det på riktigt sen när man nästan hade åldern inne :P

2011-10-14 // 22:52:35

Ambivalens i ordets rätta bemärkelse är när man dras emellan två starka motstridiga känslor. Hata - älska. Dö - leva. Göra slut - stanna kvar. Abort - behålla barnet. (Kom inte på några bättre alternativ, haha).



Starkt av dig att ge dig ut på en promenad. Ännu starkare är insikten om att träning kan leda till bakåt till det destruktiva. Ännu starkare är du om du kan kämpa med de känslorna och tänka att du aldrig mer ska hamna i skiten igen.



Sv: Ska skriva det inlägget så forta som möjligt ;) Kanske i morgon, nu är jag bara trött och vill sova. Och hoppas att du får en fin helg!

2011-10-14 // 23:40:36

Bra köp! <3 sweet dreams

2011-10-14 // 23:47:24

Har aldrig åkt fast för det, även om jag fått uppleva det lite. Just att aldrig vara "tillräckligt" för att få göra något eller få något. Jag är verkligen livrädd, jag klarar mig inte utan stdöd från vården, någon med kunskap som kan vara bollplank och motivationskälla.



Hur mår du?

Är du inlagd eller är du hemma?

kramar

2011-10-14 // 23:54:01

Jodå den går allt å se på :)



Okej! Nu är det ju helg och du kan unna dig ngt roligt tycker jag! Jag mår allt bra. Ska på middag och lite kalas med tjejerna imorgon här i åmål. Är även marknad här så man får passa på när det är ngt i denna håååla :P haha

2011-10-15 // 00:38:04

Sv: Ja jag för göra det :)

2011-10-15 // 11:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback