Han har myror i brallan, jag har myror i benen och armarna

Taggar:
Bloglovin
Precis som rubriken antyder så har jag myrkrypningar igen.
De kommer om nätterna framförallt, vilket naturligtvis
resulterar i att jag inte kan somna/sova..

Försöker promenera om dagarna, för att utmatta
kroppen och musklerna, men inget hjälper.

Kan alltså inte ligga stilla, man rycker i både armar och ben.
Det är lite som att när benet somnat, och sedan försöker vakna till liv.
Ni vet när det pirrar, fast detta är mer nervöst, jag mår illa av känslan...

Väntar också på att läkaren skall sätta in Fluoxetin/Prozac igen.
Skall snart ut på dagens promenad.

Hur är er dag idag ?


Och vill ni att jag lägger upp min nya

bloggdesign? =)



usch vad jobbigt :( sånna krypningar eller ryck får jag av en medicin jag äter mot illamående.



sv: haha, jaså tycker du att det mönstret är "bonnigt"? tur att inte jag såg så ut i det då ;) tack!

2011-10-18 // 13:00:04

Usch vad jobbigt, hoppas det ordnar sig så du får sova..



Sv. Vet faktiskt inte vad jag ska klä ut mig till. Ska du klä ut dig till Halloween?

2011-10-18 // 13:26:14

Fy så jobbigt, hade det för några år sen, fy fan säger jag bara.. :/ Roligt med ny blogg design ju, spännande. Men den du har är fin med, tycker jag!!

Min dag har just börjat så har inte hunnit göra så mycket, bara är och kelar med vovven! :)



kram

2011-10-18 // 13:32:11

Åhh tusen tack för dina ord:)

2011-10-18 // 13:36:02

Haha okej, hoppas du slipper sjukdomar då!

2011-10-18 // 14:29:59

haha precis ska väll se helt & rent ut ;D oh spännande med ny design :D

2011-10-18 // 14:55:01

Usch, vet mycket väl hur det är med de jobbiga myrkrypningarna på kvällarna... Fick det som en biverkning av ena medicinen. Inget kul!



Och ja, det vore trevligt att få se den nya bloggdesignen nu! :)

2011-10-18 // 15:03:53

JAA lägg ut den nya designen :D ! Du gör alltid så grymma design så jag är avis på dig :D

2011-10-18 // 22:11:13

RLL har ja med, restless legs, det finns någon typ av medicin man kan få fick ja reda på av min läkare. Samma medicin som parkinson eller alzeimers patienter får. Det hjälper har ja hört men inte testat.



När ja hade som värsta sa alla till mig att "rasta" mig mer osv men det hjälpte inte. Det enda som hjäpte mig var att inte var vaken för många timmar på dygnet, ju tröttare ja var ju mer kliade det!

2011-10-18 // 22:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback