Nyheter om min vän

Taggar:
Bloglovin
Som ni redan läst och hört genom mitt videobloggandedont worry get stoned
så har ju min vän råkat illa ut inne på avgiftningen.
Senare den kvällen blev hon förflyttad till en annan
avdelning, och det kändes skönt.

Dagen efter fick jag veta att hon förflyttats tillbaka
igen, då fick jag panik.
Men det visade sig att killen som hotat henne och
allt det där, hade flyttats någon annanstans.
Blev förvånad, då han skulle vara kvar i 5 veckor
till, hoppas han inte blir flyttad tillbaka igen...

Så jag är lugnare, men ändå orolig.

Hur mår ni, och vad gör ni?


Sv; aa jag DOG när jag hittade bilden. (Önskar att det var jag som gjort den) kommer nog inte tröttna på den i första taget.

svar på ditt inlägg: sitter och ritar på en psykteckning ^^, och humöret är : hungrig! , sj då?

2011-11-25 // 14:54:03

Ahaa.. Att jag inte fattat det. Min far jobbar till och med på näl facapalm



Hur är det med dig?

2011-11-25 // 15:03:03

Skönt att det löst sig, verkar förvisso virrigt med all flytt hit o dit. Inte nog med att de söker hjälp för sina problem, så blir de ju även förvirrade snart så mkt. Du ska bo där, nej, här, nej där.

2011-11-25 // 15:15:00

å ,Tecknar du också?

du får skaffa dig lite insperation :)

Är inte så nöjd med min just nu, men kanske blir nått bra när den e klar. här e en bild på den http://adhdmuppen.blogg.se/images/2011/img_0478_176445112.jpg

2011-11-25 // 15:35:29

SV: Haha läskig? :o

Äsch då inte trampar man på dom, man vänjer sej ju att ha dom runt om kring sej, och om man nu skulle råka göra det så är dom rätt tåliga ;)

2011-11-25 // 15:47:23

Haha ja, men nu har jag slutat med det helt iaf :) Sjukt att jag kan ha sån självdisciplin när det verkligen gäller... Men det är väl bra, antar jag.

Vad skönt att de flyttade på honom btw. Förstår att din vän blev rädd, tur att det inte var jag som va i den situationen! (Jag hade antagligen flygit på honom av ren impuls..)

2011-11-25 // 16:25:42

sv: ahhh vad smart har jag inte tänkt på! Nu vet jag vart jag ska i morgon! Erikshjälpen tack för tipset ;)

2011-11-25 // 16:45:00

Vad skönt att det ordnade sig!

Han kommer nog inte tillbaka heller.



Snygg väst och skor med!

2011-11-25 // 18:59:08

Hej! Japp, halsbandet är en choker. Synd att det engelska ställer till det för dina läsare. Det finns ju dock information om tävlingen på svenska också men förstår om det inte är tillräckligt mycket svenska i bloggen överhuvudtaget. :)



Vad jobbigt att din vän blev hotad. Har hört många historier om hur folk blir hotade när de är inlagda på olika ställen, mest psykiatrisk tvångsvård dock. Tur att han blev förflyttad iaf! Det är inte alla gånger de gör något åt sådana situationer.

2011-11-25 // 21:14:28

Haha, ja hur sjukt störande är det inte att behöva ta ut tampongjävlen direkt igen bara för att man måste dumpa lasten. Särskilt när innehållet i asken är på väg att ta slut, man kan ju inte slösa i onödan! ^^



Tittade inte på video-inläggen (skituppkoppling, du vet) men jag hann läsa inlägget innan du tog bort det. Jag tycker det är frikkin oproffsigt av dem att inte vidta åtgärder direkt. Det är inte meningen att människor ska riskera att bli skadade när de befinner sig på ett ställe där de ska få hjälp och stöd! Hade det varit i min kommun hade de flyttat på någon av dem meddetsamma! Hur som, skönt att de äntligen gjort något åt saken, men ändock för långsamt agerande!



2011-11-25 // 23:45:26

Hemskt när sådana saker ska hända, det är då man tvivlar på vården och så..

Men hoppas att det löser sig till det bästa iaf. Och att det inte blir sämre.



Hur mår du annars idag ? :)

2011-11-26 // 11:32:12

Skönt att de är åtskilda nu.

2011-11-26 // 20:33:22

Wanna get stoned? Kör på rökelse xd

2011-11-27 // 16:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback