Fullt upp idag & massa inköpt

Taggar:
Bloglovin
Idag har det allt varit hektiskt.

- Frukostgrupp på DSV. Äntligen fick vi talat om för "ledarna" om varför stämningen var så dålig. Och vad vi tyckte och kände. Tjejerna jag skrev om för några dagar sedan var inte där.

- Ned till stan & Torp. Jag och Lisa sprang runt på torp efter lite småsaker som jag tagit kort på här under.

- Kopplar av. Nu skall jag ta en repris från igår och sätter mig med lite vin efter dagen.

- Imorgon, då skall jag till second hand. <3

eriiza foto halsduk shoppat ångest borderline fluoxetin panik trött nozinan seroquel stilnoct imovane fashion style vin handskar concealer nose-strips tofsar lösögonfransareriiza foto halsduk shoppat ångest borderline fluoxetin panik trött nozinan seroquel stilnoct imovane fashion style vin handskar concealer nose-strips tofsar lösögonfransar
Halsduken fyndade jag på Indiska för 99:- fanns i många underbara färger.
Handskarna i mocka hittade jag på H&M på REAN(<3) för bara 75:-



Jag firar alltså inte jul, aldrig varit en stor grej för oss, inte i resten av Lettland heller. ;D
Och köpte två viner jag inte smakat på, är inte mycket för vin heller - Coffee Pinotagt & Down under

eriiza foto halsduk shoppat ångest borderline fluoxetin panik trött nozinan seroquel stilnoct imovane fashion style vin handskar concealer nose-strips tofsar lösögonfransarH&M's Concealer för 49:50, tofsar 19:50, 
Clear-up Strips av Nivea för 49:- på H&M.
Tänkte testa dessa då mina porer ser ut som f*n.
Lösögonfransar H&M 39:90 Aldrig lyckats sätta på mig ett
par ordentligt, så nu skall jag lära mig. ;D

Vad tycker ni om mina

inköp?

Och vad har ni gjort under

idag?



åh vad fin halsduk! och riktigt snygga handskar!

vet du vad som mer är snyggt? DU. Alltså förlåt, men fan, har allvarligt talat aldrig sett någon så fin som du. Hoppas du får en bra kväll!

2011-11-18 // 19:51:32

Halsduken och handskarna var jättefina :)

2011-11-18 // 19:51:46

Det är väl som det är, hade lätt kunnat skada mig men låter bli. Med tanke på att jag inte fått i mig speciellt mkt kcal så känns allt mkt bättre men vet att mina muskler försvinner istället för fett men orkar inte bry mig. Träningen brukar hjälpa mig att koppla bort skadegrejen men kan inte träna hur mkt som helst och det skulle lätt bli kopplat till att jag måste träna mer då ångesten säger de trots 2 - 3 timmars träning.



Ja, det känns nästan som att jag söker bekräftelse mer hos andra än hos mig själv ibland..



Nja, beror på hur man ser på digistive. Jag åt godis senare så det är värre men digistive innehåller mkt kolhydrater, socker och massa annat skit.



Jag hoppas du mår bättre av dem men läskigt att de påverkar dig så pass mycket, ta det inte på fel sätt men har alltid varit rädd för att ta massa tabletter då de skulle påverka mig på ett sätt jag inte velat men ändå har jag tagit stackers och effe och överväger droger, går inte riktigt ihop.



Hur har din fredag varit?

2011-11-18 // 20:37:02

Svar:

Vad tråkigt! Ja jag behöver också en ny vinterjacka men hittar inge vettig :/

Hittade en jacka men jag avvaktade för att se hur mkt pengar jag skulle ha kvar efter räkningarna var betalata och när jag väl hade råd så var den sluuuuuut! :( buhu!



Alltid när man hittar någe snyggt så har man inte pengar för det eller om man inte hirrar någe så har man pengar..så äre för mig iaf :(

2011-11-18 // 20:39:55

Sv: haha, nej tack.. hundens mat samt katternas mat luktar förbenat illa så jag tror nog inte ens det smakar gott heller :D



_



Oj, härstammar du från lettland alltså? :) Trevligt! :D

2011-11-18 // 20:49:40

Du är så fin! :)

Haha nä faktiskt inte, det var kryddstarka grönsaker :D

2011-11-18 // 21:16:37

SUPER TIPS!!



FRÅN LÖRDAG DEN 19 NOVEMBER ÄR DET EN REJÄL PRISSÄKNING PÅ ÄKTA ZIPPY BOOTS (FÅRSKINNSSTÖVLAR).

STÖVLARNA FINNS I TRE OLIKA SUPERFRÄSHA FÄRGER OCH DU HITTAR DEM PÅ WWW.REDFOOTSHOES.SE



ERBJUDANDET GÄLLER TILL KLOCKAN 08:00 MÅNAGEN DEN 21 NOVEMBER, SÅ DET GÄLLER ATT VARA UTE I GOD TID!

2011-11-18 // 21:40:29

Halsduken ser väldigt skönt ut :)

2011-11-18 // 22:17:13

Svar:

Jaha..trög jag är xD HAHAHA..



Ah..jadu..jag vet inte ens själv xD

2011-11-18 // 22:36:16

Hehe jag det kan bli dyrt i bland om man vill ha ngt. Men 99 kr var inte farligt :)

2011-11-18 // 22:48:32

Sv Jo det är smidigt att ha saker hemma att träna med men samtidigt behöver vi pengarna nu - och sen använder vi dom så sällan ;) Hur är det med dig en fredagskväll som denna då?

2011-11-18 // 22:48:42

Svar:

Huh? nu hinner jag inte med här :P va? :P

2011-11-18 // 22:54:06

Fina inköp ! :D



Okej, spännande :) Men jag skulle inte klara det tror jag, visst att jag tycker om popcorn men bara äta det, nej :P Men bra att det fungerar iaf.



Ja kanske det. :) Ja jag kanske är det, jag vet inte. Dom säger det, men jag tycker att jag är mittimellan ja. :)

2011-11-18 // 22:58:00

Hehe ja då är det sådär :S Men nu är den din i alla fall :)

2011-11-18 // 22:59:31

Det tucker verkligen inte jag :)

2011-11-18 // 23:00:33

Halsduken ser verkligen riktigt härligt skönt ut :P



Vad jag gjort idag har du nog redan läst om då du kommenterat det inlägget ;).



Som svar på din fråga så är det bara lite cider till mig och öl till killen.

2011-11-19 // 01:05:36

jättefina köp!



jag älskar second hand! :) så skojj



Btw, e du lite tävlingssugen? :)

http://lindshe.blogg.se/2011/november/tavling-vinn-presentkort-pa-150-hos-smycke.html#comment



Puss <3

2011-11-19 // 09:47:34

Grym halsduk. Gillar den. Jo visst är det ovanligt att man äter hundmat ibland :) Du har så rätt i att vissa romantiserar att må skit. Mer information behövs för att förståelsen ska öka. Jag gick ut i lokaltidningen och berättade om min panikångest. Äter medicin nu så jag känner nästan inte av den alls.

2011-11-19 // 10:49:58

Haha ja jo :) Men jag skulle nog må illa av det :P Mår nästan illa bara jag tänker på det :P

Så det skulle jag inte klara :P

Men morötter skulle jag ju kunna äta jämt, det älskar jag, men vill inte gärna bli gul :P haha !

2011-11-19 // 11:57:38

åhå. du hittade en massa fint. den där halsduken från indiska såg helt underbar ut. får bli att köpa en sådan när jag är i närheten av ett indiska. ^^



hoppas din dag är lugn.

2011-11-19 // 12:13:57

hej! vad fin blogg du har :) kolla gärna in min väldigt rosa blogg ;) jag har alltid tävlingar just nu (onepiece, smycken, smink) jag är även modell för bootcamp 2012's reklam. kramar! :D

2011-11-19 // 12:40:31

Jag har verkligen inte heller lyckats med lösögonfransar, har nu köpt revitalash nu (svindyr!) som ska förlänga dom;). Tror du kan gilla shirazen du köpt=). Ha en fin lördag

2011-11-19 // 13:58:55

super inköp enligt mig ;D



tack snälla, har dock lite för lite grönt men men ;D

oh de är så söta :D

2011-11-19 // 14:04:25

Fin halsduk :)

2011-11-19 // 14:13:24

vad bra att ni kunde berätta om stämningen. Vad sa dem då??



Tycker du handlat hur mycket fint som helst. Moccahandskarna var uuunderbara! och vilket pris :D



svar: Jag får inte dricka alkohol pga epilepsin. Så det har inget med ätstörningen eller den behandlingen att göra :)

2011-11-19 // 14:29:51

Halsduken måste jag också gå och titta efter - den verkade helmysig! Är också lite sugen på ett glas vin, men då vitt för min del eftersom jag inte lärt mig dricka rött än, men just nu får jag inte dricka alkohol pga GBP operationen jag gjort. Det rekommenderas att avstå alkohol några månader efter - och eftersom jag inte är någon stor konsument så gör det inte så mycket... men lite riktig engelsk cider eller ett glas iskallt vitt skulle inte sitta fel på en lördagskväll i soffan.

2011-11-19 // 22:03:35

Fin halsduk och handskarna skulle jag inte heller tacka nej till :)

2011-11-20 // 12:11:38

Tyckte det lät intressant att julen inte är så stort i Lettland, jag är 50%lettisk och alla i min släkt firar jul precis så som majoriteten av Sveriges befolkning gör, :)

2011-11-21 // 12:37:17

Fina inköp :)

Vill också säga att jag gillar din blogg, även dina videobloggar. Du säger och skriver så bra saker, saker som folk utomstående missbruk och självdestruktion inte förstår men som de borde förstå. Som "det handlar inte om dig, det handlar om den som behöver hjälp." Det var bra sagt tycker jag. Det borde min familj försöka ta in.

2011-11-23 // 19:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback