Dumma, dumma dig..

Taggar:
Bloglovin
Ja, igår kväll hände det igen.
Jag hängde med ut på krogen.
Varför lär jag mig aldrig ?
Att jag alltid får ångest dagen efter ?
Vill inte bara skylla allt på min diagnos,
men det är ett vanligt beteende inom den.

Det är helt enkelt sådant jag får lära
mig i DBT:n.

Och läxorna är många, då jag knappt har en
umgängeskrets som ger mig situationer
och relationer att sätta mina lärdomar i praktiken.

Hur har er helg varit hittills? =)

Och vad har ni gjort?


Sv: nämen niiice! ;) joo det kostar väl en del, men jag prioriterar det :)

2011-11-12 // 19:10:35

Tackar... Ibland kan man komma på bra grejer... även om jag inte är den första men ändå :P haha!



Okej. Men som sagt jag fattar inte grejen med det.. Ja, det är likadana siffror men jaa.. Man ska tydligen önska massa grejer och så också... Jag vette fan :P hah!

2011-11-12 // 19:53:04

Men hade du roligt på krogen? Hoppas det iaf =)



ord till ångesten: "den kan dra åt helvete."



vad jag gjort: Jag har varit i naturen med vänner och andats friskt luft mestadels.



Kraam och hoppas nu din sömdag blir bäst. Ångesten, glöm inte be den dra åt helvete!



2011-11-13 // 01:22:51

Men hade du roligt på krogen? Hoppas det iaf =)



ord till ångesten: "den kan dra åt helvete."



vad jag gjort: Jag har varit i naturen med vänner och andats friskt luft mestadels.



Kraam och hoppas nu din sömdag blir bäst. Ångesten, glöm inte be den dra åt helvete!



2011-11-13 // 01:23:03

Sv: Tack så mycket. Okej, nej det är klart. Jag förstår faktiskt exakt hur det är, har också varit inne i en sådan period, var nere på 49 kg (173 lång).. Men om jag ska vara ärlig så är det enda sättet att komma över allt att man själv inser vad det är man håller på med, för ingen kommer någonsin kunna tala om för dig vad som är rätt och fel när det gäller kost, hälsa, hur mycket du ska äta osv. Du kommer inte att lyssna utan bara tycka att de inte förstår något. Du måste jobba med dig själv och ta ett steg i taget och sedan inse själv, när du mår bra. När du mår bra, då är det rätt :) Nu känner jag inte dig men utgår lite från mig själv.. Kram

2011-11-13 // 12:43:55

Vet hur det är med alkohol och andra berusningsmedel. För stunden är det befriande att vara lite väck, men egentligen finns det ju bara en orskak till varför man berusar sig. Och den är inte för att man ska ha kul. Nä, man vill bara fly. Hoppas ångest-fanskapet har lagt sig för dig nu!



Min helg har varit ganska soft. Har träffat en vän och sedan familjen. Ska ta tag i den där "om mig"-fliken så fort jag finner inspiration nog, vilket nog blir ganska snart ;)

2011-11-13 // 17:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback