Saker händer, saker skrämmer

Taggar:
Bloglovin
Äntligen händer det lite med F-Kassan.
Dock är det bara rädsla jag känner.

Rädsla för att det praktiska fungerar, men
mitt psyke flippar ur.

Konstanta mardrömmar, självmedicinerande,
självhat etc. etc. etc....


Är så trött på alla ångestmoment.
Trött på att behöva vara rädd för allt, för
framtiden, för det förflutna och för det nuvarande.

Många som läser min blogg vet jag känner
antagligen igen sig i den här texten, och
ni som läser och inte förstår detta..
Ja, er vet jag inte hur jag skall kunna
förklara mitt mående på ett bättre sätt...


Vad skönt att det ordnar sig med försäkringskassan för det sliter verkligen att hålla på och strula med dom.



Önskar dig en skön dag!

2011-05-12 // 15:46:57

jag förstår dig. kramar!

2011-05-12 // 15:52:10

Sv: Hoppas du kan fortsätta stå emot..

Kan inte helt fullt förstå hur du känner, men det lilla jag haft får mig att förstå vilket helvete det måste vara... =/

2011-05-12 // 17:26:49

Jag är en av dom som förstår! Kram på dig!

2011-05-12 // 18:06:26

Sv; Ja, jag vet inte alls mycket om medicinerna, enda jag vet är i princip vad jag tar dom för och när dom ska tas.^^



Hoppas det går bra för dig nu framöver. <3

2011-05-12 // 21:44:59

Jag skickar lite styrkekramar!

2011-05-12 // 22:22:56

Hej, ja det blev äntligen en ny dator. En Toshiba :D

2011-05-13 // 02:00:51

Kul att höra att du har en sak mindre att oroa dig för i och med pengarna från försäkringskassan. Det minsta man behöver när man inte mår bra är fler saker att tänka på och oroa sig för.



Skrev om dig förresten i mitt senaste inlägg "Varför läser jag bloggar", kika in om du har lust :)



Hoppas det ljusnar för dig snart.

2011-05-13 // 13:14:02

"Kul att höra att du har en sak mindre att oroa dig för i och med pengarna från försäkringskassan. Det minsta man behöver när man inte mår bra är fler saker att tänka på och oroa sig för.



Skrev om dig förresten i mitt senaste inlägg "Varför läser jag bloggar", kika in om du har lust :)



Hoppas det ljusnar för dig snart."



Det var min kommentar, skickade iväg i all hast och glömde skriva i fälten :P

2011-05-13 // 13:15:21

Sv: Hon tatuerade väldigt bra för att vara lärling.

Är jättesugen på att göra en till tatuering, men kan aldrig bestämma mig för vad jag ska ha.



Jaa, jag gjorde ett graviditetstest igår, och det visade sig att jag var gravid igen. Och jag tror nog att jag inte kommer klara det så bra den här gången. Och även om jag kanske skulle vilja ha det, så finns det inget annat alternativ än att göra abort. Vad jag än vill göra, så måste jag ändå ta bort det.

Är väldigt rädd att allt kommer gå välsigt mycket utför efter denna abort.



Men du borde lägga upp fler Dagens outfit-bilder, tror nog att det är fler än jag som tycker att du är intressant :)

2011-05-13 // 15:24:00





NU ÄR TVÅ TÄVLINGAR IGÅNGDRAGNA PÅ BLOGGEN! ursäktar om detta ogillas



* http://feliciaaulen.blogg.se/2011/may/tavling-phax-swimwear.html

- vinn en exklusiv bikini ur Kenzas val av bikinis



* http://feliciaaulen.blogg.se/2011/may/vinn-resa-till-gran-canaria.html

-tävling där man kan vinna en resa till Gran Canaria i 4 dagar.

2011-05-14 // 12:24:04

men fyfan :s dom borde inte få jobba inom det yrket liksom... Jag hoppas att du mår lite bättre snart! <3

2011-05-14 // 23:19:07

Hej! Nu har jag slagit upp portarna

till DesignRåd.blogg.se

där du kan lära dig om bloggdesign/photoshop och mycket mera!



Bli en av de första att kolla in den nya designtips-bloggen! ;D

Btw grymt cool blogg :)



http://designrad.blogg.se

2011-05-15 // 19:24:23

Sedan jag träffade D har jag vågat börja hoppas på en framtid även om rädslan ständigt finns i baktankarna. Jag hoppas du hittar något som får dig att vilja komma framåt!



Mådde skit i halsen, hatar tandborsten. Fingrarna är bättre men går verkligen inte då. Finna självförtroendet kan bli svårt men känns som att jag är på någorlunda rätt väg. Ok känns det mer ofta nu än på sååå länge:)

2011-05-15 // 20:10:41

ja har mått dåligt till o från dom senaste 8 åren, pga psykisk o fysisk misshandel.. men det tog stopp okt 2008 då den personen åkte in på andra sidan muren(fängelse) så då passa ja på att flytta långt bort o skaffa mej nytt liv.. jag har väl inte tiktigt kommit ifrån de mörka verkligheten hinner ju ikapp ibland. men ja har slutat med mediciner helt för dom gör bara så man kännr sej ännu sjukare.. ja försöker vara med folk som gör mej glad och alltid ha kul då tänker man inte bakåt så mkt.. kramar

2011-05-16 // 11:55:32

Ja, jag förstår tyvärr... Även om du inte fattar det så är du underbar!

2011-05-19 // 15:01:06

Hej fin blogg! Kolla in min :)

2011-05-24 // 13:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback