Jag är bara negativ energi

Taggar:
Bloglovin
Bara för att jag inte alltid är den glada som många tror,
så när jag är neutral, eller bara "okay", så tar alla
mig som negativ...


Som arg.
Som elak.
Som oförskämd.
Som känslokall.
Som ledsen.
Som förstörd...


Tror ni verkligen att jag är känslokall !?
Tror ni inte att jag kan gråta !?
Att jag blir sårad !?
Att jag egentligen är en av de mest överkänsliga jag kan tänka mig !?


Det ger er ingen rätt att tala bakom ryggen på mig.
Att bara förkasta mig.


Tror ni inte att allt detta sårar mig !?



sv: inte speciellt egentligen, men det var massor kvar i det, och det känns så onödigt att behöva köpa ett nytt när jag hade kunnat använda det jag hade om jag inte varit så klantig :c

Gillar inte att behöva "slösa" pengar!

2011-05-04 // 21:30:19

sv: visst blir man!! tråkigt att behöva köpa nytt hela tiden bara för att saker går sönder :(



Visst var det sorgligt?! I början trodde jag att jag skulle gråta ihjäl mig, men man måste ju tyvärr ha sett förra avsnittet för att fatta allting :)

2011-05-04 // 22:10:25

Heej, angående håret så är det inget speciellt. Det är svart med sidbena. Har ingen dator för tillfället så jag kan inte kolla på Tradera, men det hade vart intressant annars. Tack för omtanken! Kommenterar via telefonen. Hoppas allt är bra, kram :)

2011-05-04 // 23:35:17

Sv: Men jag ser inte alls ut att vara så smal, på riktigt alltså.



/Lilly

2011-05-04 // 23:35:43

Jag känner tyvärr igen det där.

Försök att vara stark, och rensa bort människorna i ditt liv som behandlar dig illa.

Du är värdefull!



Puss

Lea

2011-05-05 // 02:34:39

Känner igen det där.. om jag någon dag inte orkar hålla masken framför ansiktet (händer iof sällan att jag tappar den, men visst det har hänt) då frågar folk i min närhet med en gång "har det hänt något? du verkar så sur" Dom förväntar sig liksom att jag ska le hela tiden och aldrig visa mig svag, när det dom ser som mitt glada jag egentligen bara är fejk. Tråkigt att det ska vara så.. Kram!

2011-05-05 // 09:55:28

Hur har det gått med den där killen? Har du kunnat släppa honom , iallafall lite grann?

Taaaack, du ska bara veta hur mycket som ligger bakom. Massa massa peppningar från mig själv. Hungriga kvällar, yra dagar, allt för att få se ett minus på vågen, det gör att jag orkar!



Och ang. ditt inlägg, jag tror du är en helmysig tjej med precis lika mycket känslor som alla andra!

2011-05-05 // 10:36:13

Folk brukar tro så om mig också =/

Hoppas allt gick bra med testet och så.

Tror tyvärr kläderna är för stora för mig =/ men de var fina =)

2011-05-05 // 11:52:40

SV: nej det är inte DBT jag har. det är psykoteraputiskt eller vad det hette... Ja det är en kvinna men jag känner inte igen rösten. Ingen kan ha en sån röst som henne..Kan inte förklara den heller men den är läskig och den gör en galen tillslut.

2011-05-05 // 14:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback