Tillbaka ?

Taggar:
Bloglovin
Ja, jag vet att jag varit helt värdelös på detta.
Men skall försöka komma tillbaka igen.

Fick göra aborten, sedan gick det väl inte
som planerat, så jag fick göra om den.
Inte den heller var särskilt lyckad.
Så jag har haft kramper ända sedan
jag skrev senast här på bloggen.

Får inte heller någon smärtlindrande.
Min migrän är värre än någonsin.
Läkaren tycker inte att jag har "vanliga" migrän-symptom.
Och vill inte skriva ut medicin för det p.g.a
att om jag tar den ihop med alla mina "psyk" mediciner
så kan jag bli förlamad, förhoppningsvis tillfälligt.

Så istället skall de nu röntga min hjärna...

Var på akuten senast igår och försökte få
någon smärtlindrande för alla åkommor jag lyckats dra på mig.
Han skickade hem mig med en tablett och mer eller mindre
förklarade att jag nu var vårdcentralens problem.
Så idag skulle jag alltså gå till vårdecentralen och försöka få hjälp.

Men SURPRISE, SURPRISE !!!!
Den är såklart stängd under helgen !

AWSOME !!!!!!!
<3


Usch, vad påfrästande både psykiskt och fysiskt! Hoppas det blir bättre för dig snart :) Kram!

2011-03-19 // 16:41:41

Så otroligt påfrestande med vårat sk. vårdsystem FYFAN!

Tänker på dig ska du veta, hoppas du tar hand om dig och att du får den hjälp du behöver.

Stor kram!

2011-03-20 // 09:10:10

Hej! Kolla gärna in min sex & kärleksblogg! Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mina funderingar kring sex&kärlek, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, veckans sexställningar, sextips, sexminnen och massa mer:)

2011-03-20 // 11:59:32

Kollat din blogg varje dag och skänkt dig en tanke samt undrat hur det är med dig!

Hoppas verkligen att du kan slippa smärtan snart, tycker synd om dig och vill att du ska blir bättre snart.

Kraaam

2011-03-20 // 12:26:24

Fy fan, jag kan verkligen inte ens sätta mig in i din hemska situation. Många styrkekramar till dig! Förhoppningsvis så kommer ljuset fram ur den mörka tunneln snart.

2011-03-20 // 19:18:17

Åh, va tråkigt att höra =(

Aldrig ska det räcka med bara ett problem... =/

2011-03-21 // 10:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback