Galen dag and Secrets

Taggar:
Bloglovin
Det hände en mindre incident
matlagningsgruppen.
Det slutade i alla fall med att jag gick
hem.
Det är en lång och onödig historia (kanske),
men här är den.

Har haft migrän i ett par dagar.
Inatt sov jag inte alls.
Lika med att jag var läskigt trött, kunde
knappt stå upp, fokusera blicken
och pratade som om jag var påtänd.

Så ni kanske förstår varför jag inte var
på det bästa humöret, var inte heller
sur, men skrattade och log inte konstant.


Så när en personal bad min plocka ur rotfrukterna
från ugnen helt, kände jag att det var
för tungt
för mitt trötta jag, så jag sa att om jag gör det, kommer
jag nog bara att tappa dem.
Då säger hon -
Vad är det med dig idag ?
Du har fått alla att tassa runt på tå för din skull och
ändå beter du dig.
Vakta ditt humör.

Jag svarade, men det fungerade inte, så jag gick.


Secret:

Som ni alla vet så finns det saker man inte delar med sig
hur som helst på ens blogg, särskilt om man inte
är anonym.
För att avslöjar jag detta som snurrar runt i mitt huvud just
nu, så skulle alla förstå sammanhangen.

Men det finns en möjlighet att jag avslöjar mig nästa vecka.

Denna "hemlighet" är en av de stora anledningarna till varför jag mår så dåligt just nu..


I KNOW the feeling alltså..

Orkar inte ibland :-)

2011-02-09 // 18:34:00

Svar; Tack för tipset! :) Jag har faktiskt inte testat Toni & Guy's silvershampoo & silverbalsam ! :)



Är det dyrt, och vart kan jag hitta det?

2011-02-09 // 18:38:07

sv: tack tack :P

2011-02-09 // 18:44:39

Sv: Då får man hålla koll på hur det blir med håret då ;P

Jo, det hoppas jag med =)

Med mig är det väl helt okej, går lite upp och ner som vanligt bara =) själv då?

2011-02-09 // 19:11:46

Mår man inte bra så mår man inte bra och man kan inte vara på toppenhumör jämt.



Låter inte så skönt att foten tillslut får ett eget liv på grund av kramp =/ Ogillas men i och för sig varit med om att foten rört sig av sig själv på grund av blodprov - såg coolt ut :P

2011-02-09 // 20:14:17

sv: hihi tack så mkt ;D jadå det skulle va grymt snyggt dock passar inte jag i röda läppar men blir snyggt på dig :D

2011-02-09 // 20:14:59

om inte min lillasyster vill ha något skänker jag bort det förmodligen :) !

2011-02-09 // 20:35:18

svar:

haha, jag vet XD

2011-02-10 // 10:01:29

Svar: Aaw, tack så mycket :)

2011-02-10 // 12:23:39

jag har bytt blogg!



om du är intresserad hehe

2011-02-11 // 02:23:52

Fin blogg! Allt bra?



En blogg om sex, kärlek, tankar och tips. Läs och följ gärna, du kommer inte att ångra dig! Ta en titt! :D

2011-02-11 // 17:18:16

Vad fin blogg du har :D

sv: Toni & Guys silvershampo luktar så sjukt gott! Men Matrix So Silver är mycket bättre :)

2011-02-11 // 19:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback