Second hand fynd idag !

Taggar:
Bloglovin
Fynd på second hand !

Den rosa tröjan - 40kr
Tröjan under - 20kr
Vita shorts som var Cheap Monday byxor - 40kr
Skärp med svarta nitar - 20kr
Röda mormors kängor - 75kr
T-Shirt med trycket - 20kr
Jacka - 40kr

Och sandaler med nitar (dock på REA) - 75kr

Vad tycker ni ? =)




Åh i fucking envy you! Vi har en sh här precis i närheten, men det är bara riktigt fula kläder, hela tiden! Försökt kanske 8 gånger, men de väljer typ bara ut tantkläder >.< så är det jättedyrt. Men jag köper bebiskläder på sh dock :)



Svar: Jag arbetstränar på RockaDolly i Skövde :) Det är en alternativ klädaffär :) Älskar deras kläder, så att gå med den stilen på arbetstid är inget jag plågas av ;D Det slutade med att jag jobbade i alla fall :3 kunde inte hålla mig faktiskt, haha!

2011-08-20 // 15:23:43

Dom röda skorna va jättefina! Många av mina vänner lyckas alltid hitta massa snygga saker på loppis, medan jag fan aldrig lyckas hitta något. Men jag är desto bättre på att hitta saker när det är rea i stan :)

2011-08-20 // 15:42:44

Tycker du att din blogg får för lite attention? Vill du få fler läsare? Let me know.

http://ameera.nu/2011/august/bloggtips-3.html

2011-08-20 // 15:43:52

Jo, vad jag vet så har vi två eller tre. En som jag haaaatar, och en annan som flyttar sig hela tiden, så jag vet inte ens om den är kvar, hahahaha!



Ja jag ÄLSKAR det!! :D Handlar i princip bara kläder där också, så de får gratisreklam ;)

2011-08-20 // 15:44:10

De sponsrar mig med hårfärg och sådant som inte är skadliga för barnet :3 Fick en hårfärg förra veckan, men hade svårt att hitta det blekmedlet jag använder, så de gav mig en stor förpackning med blekmedel också ^^ Asbra ju!! Men jag får ju ingen lön så man kan ju se det som lön - en superrolig lön!

2011-08-20 // 16:11:06

Gillar Jackan riktigt mycket, snygg som fan.



Tror alltid det kommer finnas människor som gör saker som dem inte borde, fast att dem är medvetna om att dem kan skada både andra och sig själva.



Tack - hoppas innerligt att mina öron snart är okey, sista penicillinen idag och det känns inte helt ok.



Räcker mer än väl att psyket krånglar....

2011-08-20 // 16:12:28

Nej jag vet, det är jag som tar det som lugnande men har fått det utskrivet till insomning. Nozinan har jag fått som sömntabletter, (vilket ej fungerar längre) har ej provat dom som lugnande, men du tar dom dagligen då eller vid behov? Seroquel åt jag också nyligen men har slutat med dom..



2011-08-20 // 16:59:18

Snygga skor :)

2011-08-20 // 19:26:24

snygg jacka :D

2011-08-20 // 20:38:05

Sv: Precis! Ja så är det ju, men jag får sällan fingrarna ur rumpan och gör övningarna hemma :/ Fast ska anstränga mej nu när jag håller i tävlingen :)



Roligt med fynd! :D Själv har man så dåligt tålamod så hittar jag inget på en gång så går jag..

2011-08-20 // 20:45:55

sv: jag går till öppen-psyk och har frikort. men har aldrig fått höra att jag kan få en kontaktperson där... har psykolog och läkare. då kan jag alltså gå till akuten trots allt, wihooo :P



fina kläder du hittade :)



kram

2011-08-20 // 22:26:19

Okej! Nej det är svårt att få tag på läkartider tyvärr. Hoppas att det går relativt snabbt då!

2011-08-20 // 22:59:27

Sv: Nja inte direkt, men tack iaf! :) Jo så blir det ju ;) Haha jaha, får se när jag inser det då! ^^

2011-08-21 // 00:29:39

sv: Oj jag visste inte att det fanns det ! :D Jo det kanske är något att prova på ! :)



Fina saker du fick med dig ! ^-^

Hoppas allt är bra !

kram

2011-08-21 // 04:33:02

Nej eftersom jag bara tränar på att arbeta så får jag ingen anställning, så jag typ praktiserar men mer komplicerat och i min egen takt med tanka på att jag varit sjuk i många år och aldrig klarat att arbeta för ångest mm.



Men jo det har vänt väldigt väl! Man har ju framstegen i bakhuvudet, men det räddar en inte från allt när ångesten kommer... men man får hålla hoppet uppe och se till vad man har att kämpa för. Har dock haft en jobbig natt, så nu känns det inte toppen med att vara utan sömn och ensamhet. Men jag har en låst blogg som jag uppdaterar lite då och då, beroende på när det behövs. Länkar alltid från min vanliga; om du vill så kan jag ge dig lösen mm :) Maila bara isf! (borderlineblogg)

2011-08-21 // 07:44:35

Hur mår du såhär på morgonen? :)

2011-08-21 // 07:45:10

Åh jag är kär i din jacka!

2011-08-21 // 20:32:40

sjukt snygga kläder, specielt shortsen, rosa tröjan och klackarna med nitarna.

2011-08-22 // 12:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback