Hoppas på provsvar

Taggar:
Bloglovin
Väntar både på svar från mitt EEG,
och håller på att ta prover p.g.a min
blodbrist.
Jag förblöder alltså inifrån, men vi vet
ännu inte var
, så det är det som undersöks.
Vill ha svar ganska snart, har
i stort sett överallt, vill ha något som lindrar.

Och något som kan förklara min huvudvärk
jag har varje dag, som inte direkt
bättrar mitt psykiska mående...


Fyfan, det låter inte bra! Jag hoppas verkligen att dom hittar orsaken och att du snart känner dig bättre.



SV; Jag är också glad för att det börjar ordna sig för oss.. och jag är glad för att jag har en sån underbar människa vid min sida.



Kram!

2011-08-25 // 11:13:40

huvudvärk är sämst! har haft huvudvärk sedan i måndags, och ' lider ' av migrän sen fleeeeera år tillbaka. Nu hade jag dock oturen att bli lite smått halvsjuk fram o till, men idag bröt det ihopa, så fick stanna hemma från skolan, hatar att missa saker i skolan!

2011-08-25 // 11:56:40

huvudvärk är sämst! har haft huvudvärk sedan i måndags, och ' lider ' av migrän sen fleeeeera år tillbaka. Nu hade jag dock oturen att bli lite smått halvsjuk fram o till, men idag bröt det ihopa, så fick stanna hemma från skolan, hatar att missa saker i skolan!

2011-08-25 // 11:56:40

huvudvärk är sämst! har haft huvudvärk sedan i måndags, och ' lider ' av migrän sen fleeeeera år tillbaka. Nu hade jag dock oturen att bli lite smått halvsjuk fram o till, men idag bröt det ihopa, så fick stanna hemma från skolan, hatar att missa saker i skolan!

2011-08-25 // 11:56:41

huvudvärk är sämst! har haft huvudvärk sedan i måndags, och ' lider ' av migrän sen fleeeeera år tillbaka. Nu hade jag dock oturen att bli lite smått halvsjuk fram o till, men idag bröt det ihopa, så fick stanna hemma från skolan, hatar att missa saker i skolan!

2011-08-25 // 11:56:41

huvudvärk är sämst! har haft huvudvärk sedan i måndags, och ' lider ' av migrän sen fleeeeera år tillbaka. Nu hade jag dock oturen att bli lite smått halvsjuk fram o till, men idag bröt det ihopa, så fick stanna hemma från skolan, hatar att missa saker i skolan!

2011-08-25 // 11:56:41

huvudvärk är sämst! har haft huvudvärk sedan i måndags, och ' lider ' av migrän sen fleeeeera år tillbaka. Nu hade jag dock oturen att bli lite smått halvsjuk fram o till, men idag bröt det ihopa, så fick stanna hemma från skolan, hatar att missa saker i skolan!

2011-08-25 // 11:56:54

herregud, vettetusan vad som hände där uppe, du kan ta bort alla dem kommentarerna förutom den där det står '' emma- photo and a little bit of hope '' och denan kan du ta bort också hahah.

2011-08-25 // 11:57:51

sv: jamen vaisst! ;)

2011-08-25 // 12:17:36

Sv: Nja, har känt på det några gånger men känner att det är för svårt av mig. Jag blir stressad av att sitta stilla och bara vara osv, haha.

Det var längesedan jag spelade teater nu men minns att jag också kände så när jag väl gjorde det!



Usch det där låter riktigt läskigt...

2011-08-25 // 12:59:33

Det är sant, tyvärr så har jag inget bra ställe att göra det på då mitt lilla rum känns så påträngande... men det är absolut något att tänka på!



Jomen precis, det är så man borde tänka egentligen. Men jag skulle nog ändå känna att det är jag som gör bort mig. Men jag vet inte, det känns tryggare på något sätt. Man lär ju sig innantill vad man ska säga och hur. :)

2011-08-25 // 13:15:14

SV: Tack så mycket! Jadu, det är lite svårt att förklara i ord, men kan säga att det är lite av allt möjligt. Har en bild i huvudet. :)

2011-08-25 // 13:38:19

Det är en bra idé om man hittar något bra ställe.

Mjo egentligen men det känns som att det är svårare nu, jag kan nog i alla fall inte tillämpa det till skolan då det känns som en annan situation. Men man gör ju lite det ibland när man träffar folk. :')

2011-08-25 // 13:49:22

Jag kan få så himla ont i huvudet när jag har ångest. Det kan bli som värst under en attack. Det dumma är att det blir en ond cirkel. Man får ont i huvudet, börjat fundera på varför, får ångest över det som i sin följd orsakar oro och mer smärta och så fortsätter det så. Kan fortsätta så i dagar för mig.



Jag hoppas att det hittar vad det är snart så att du mår bättre!

Take care

2011-08-25 // 14:06:46

Usch, det låter riktigt jobbigt :s Hoppas provsvaren kommer snart! <3

2011-08-25 // 17:06:40

Heeeej gumman!



Hoppas innerligt att dem finner vart någonstans som du blöder inombords så dem kan sätta stopp för det samt en förklaring till varför du har ont i huvudet.



Hade möte idag, blev inskriven på arbetsförmedlingen men inte som alla andra gånger förut, ska ordnar min journal från psyk samt lite andra papper, skaffa mig en läkare som lyssna och sedan ska jag får en arbetsbedömning för att verkligen kolla hur det är med mig och vad jag klara av, kändes så mycket bättre att höra det än dem orden jag hört dem senaste månaderna om att du SKA jobba!



Kram

2011-08-25 // 17:15:12

Sv; Haha det är jag redan :P Fast har inga pengar att handla för :/

Usch fan va läskigt! :o Hoppas dom hittar vart det blöder ifrån!

2011-08-25 // 17:26:25

Vet hur du har det! Ta hand om dig tjejen!



KIKA IN PÅ MIN BLOGG, EN JÄVLIGT SNYGG BLONDIN SOM NJUTER AV LIVET ;) KOLLA MINA HETA BILDER OCH LÄS MINA DJUPA TANKAR OCH FUNDERINGAR SAMT MYCKET MER!! JAG ÄR EN TJEJ MED SKINN PÅ NÄSAN MEN MED BÅDA FÖTTERNA PÅ JORDEN! JAG LOVAR ER, NI KOMMER INTE BLI BESVIKNA ;)

2011-08-25 // 17:27:36

sv; Tintin hade oturen att springa in i en stege som vi hade tagit ner, så han rev upp skinn så blev tvugna att åka in och sy :/

2011-08-25 // 18:23:35

Måste säga att du har en otroligt bra och fin blogg!

Du har en ball stil ! =)



TÄVLING TÄVLING I BLOGGEN ! =)

2011-08-25 // 18:45:14

=) Händer ikväll då?

2011-08-25 // 18:56:53

Jaha okej :/ jag vet inte ännu ska kanske bege mig ut eller nått :P

2011-08-25 // 19:03:55

Oh men shit! :o Så jävla hemskt när något sådant händer! fast ibland kan man ju fundera lite på priserna. Vi fick betala över 10.000 för både operationen och medicinerna fast det var ju ändå värt det.

2011-08-25 // 20:10:36

Jag älskar bilden!!

2011-08-26 // 00:33:36

Har dom kollat dig för magsår?

Verkligen kollat dig mer än en gång?



Det var inte allt för längde sen jag tappade blod i mina värden. Dom kollade överallt förutom magen. För jag gnällde ju inte över nån smärta där.



Men det var tydligen det. Ett blödande magsår..



Hoppas att dom löser det snart!

kram Tess

2011-08-27 // 00:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback