Den psykiska rädslan

Taggar:
Bloglovin
Ja, det senaste har jag väl inte direkt mått på topp.
Tänker inte sitta och gnälla över livet i hundra rader,
men lite shit får man väl häva ur sig ibland.

Har väl känt att jag mår sämre och sämre igen
över de senaste 2-3 månaderna, men fattade
nog inte riktigt förrän igår, när jag blev paranoid.
Och inte lite heller.

Fick springa från några småkillar mitt på dagen
bland folk, i rädsla av att bli rånad, misshandlad
och/eller våldtagen.

Plus att jag inte känner någon effekt av någon
av mina mediciner.
Jag blir inte lugn.
Jag blir inte trött.
Jag blir inte glad.
Jag blir... ingenting...

Har ni haft det bättre ? =)


Tråkigt att läsa.. Får du någon bra hjälp i detta kaos?

2011-08-24 // 13:29:45

Sv: Ja jag tror faktiskt det! :D Hoppas du börjar må bättre snart, det är ju inge roligt om du mår sämre och sämre och medicinerna inte fungerar :/ Kram

2011-08-24 // 13:42:15

Det är bra att klaga ibland!

trodde jag inte hade det bättre, men insåg att min feber, illamående och huvudvärk kanske inte är sämre. Hoppas du verkligen hittar tillbaka från att '' känna ingentting ''

2011-08-24 // 16:27:55

tack va snäll du är!

egentligen har jag verkligen inte den motivationen jag hade för några månader sen, så jag tror verkligen att du kan du med! :)

2011-08-24 // 18:43:07

Jobbigt :(



Sv: Mina diagnoser står i min sidmeny ^^ och jag har Theralen, Abilify, Cipralex och Zopiklon :)

2011-08-24 // 19:12:38

Eller hur, så tycker jag med, jag är fortfarande mätt sedan lunchen!

2011-08-24 // 19:12:51

sv: Hoppas det blir bättre iallafall!

i måndagsnatt så var den ungefärg 38,8 men det är mycket då jag som vanligt har 36,7. sen tisdag och idag har den legat på cirka 37, men känner inte '' av '' den, men den finns där lixom.

2011-08-24 // 19:36:52

nej klart men känner mig billig, smutsig och äcklad.

Har du kunnat bearbeta det som hände dig?



Bor du i Göteborg?

2011-08-24 // 20:23:43

Bajs att du börjat må dåligt igen. Som någon annan frågade, har du något stöd i det här?



Sv: Det är svårt att inte se det som ett nederlag efter att de tankarna varit helt frånvarande i ett halvår. Men eventuella återfall och dippar ingår i processen, det vet jag ju egentligen.



Kram

2011-08-24 // 20:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback