Hur dagen blev & vunna Tradera auktioner

Taggar:
Bloglovin
Dagen har väl inte varit den bästa.
Delvis p.g.a alldeles för mycket regn,
och delvis p.g.a alldeles för lite sömn.

Trots det tog jag en fika med Willy,
och det kändes helt OK.
Lisa frågade tidigare om jag gått ned
i vikt
, för att det såg ut så, men nej,
ingen skillnad alls på vågen.
Och jag har inte orkat motionera för
blodbristen, så det är knappast muskler som byggts på.

MEN jag hämtade ut två stycken Tradera.se vinster.


Prickig tröja - 52kr inkl. frakt
Hundtandsmönstrad tröja - 51kr inkl. frakt


Har också bestämt mig för att jag SKA sova inatt.
Dock har jag ingen sömnmedicin, så jag har laddat upp med lugnande;
3ml Theralen
400mg Seroquel
50mg Nozinan
250mg Atarax


Hur har er dag varit ?


Usch har verkligen inte mått bra idag,och nu på kvällen är det ännu värre,har så mycket ångest att jag mår riktigt illa :/ tyvärr funkar inte atarax för mig...

2011-08-29 // 20:18:07

sv: Kul att du är med och tävlar i dagens blogg!

Hoppas allt är bra med dig! KRAM

2011-08-29 // 20:32:10

SV: ja så e det nog, man tänker ju ganska mycket på vad andra ska tycka tuvär! .. (:

2011-08-29 // 21:15:01

Dagens blogg är utsedd! Anmäl dig gärna till den nya omgången. http://mmeeli.se/category/dagens-blogg.html

2011-08-30 // 06:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback