Awesome Tradera-vinster

Taggar:
Bloglovin
Är smått besatt av Tradera.se under perioder.
Nu är jag inne i en sådan period.

Igår vann jag dessa två vackra ringar
för 43kr sammanlagt inkl. frakt !


Den här ringen för 63kr inkl. frakt !


Och en mysig tröja, men underbar luva för 125kr inkl. frakt !


Så underskatta aldrig Tradera! =)

Brukar ni sälja/köpa prylar från Tradera ?



svar: Hm.. vilken nivå vet jag inte.. Har fått två väldigt svåra krampanfall men sen jag fick medicin har jag bara mindre anfall någon enstaka gång.. Har du fått anfall?

2011-08-22 // 12:17:27

jag hade en skitjobbig tradera-period för ett tag sen... satt från morgon till natt, budade och sålde.. helt plötsligt förlorade jag mer än jag tjänade. nu lägger jag inte ens in annonser längre, jag tappar kontrollen totalt när det gäller spendera pengar.

2011-08-22 // 12:50:49

Heeej :)



Propavan hjälpte mig att sova på grund av att den fick mig att blir slö i huvudet men tyvärr gillar min mage den inte alls.



Fick en otrevlig överraskning idag, igår sa läkaren att jag skulle äta Amimox 2 gånger om dagen, idag fick jag veta att jag ska äta den vara åttonde timme, 8, 16 och 24 vilket känns jätte jobbigt då jag behöver 9-10 timmars sömn för att fungerar som person, utan sömn blir jag nedstämd och gråter för både det ena och de andra, behöver inte ens finnas en anledning.



Ock nu i veckan ska jag till soc på möte gällande pengar samt till en annan kvinna inom kommunen för samtal gällande jobb/praktik, fattar inte hur det ska fungerar.

2011-08-22 // 13:51:27

jag vill förresten se hur dom där ringarna ser ut på sen!! :D



sparar alla med bra bloggar där då jag inte är ett big fan av bloglovin ;) mest därför jag ville adda dig.

2011-08-22 // 14:03:11

Ska allra helst vara 8 timmar emellan för att den ska hjälpa mig som bäst och jag känner redan nu hur jobbigt det kommer till att blir, är redan mega trött på grund av att jag inte har haft chans att sova ut på länge, det värsta är inte att den ska tas på det viset utan det värsta är att jag har svårt för att somna om, brukar tar några timmar.



Tror att soc och hon vill att jag ska jobba heltid så vad det hela ska leda till vet jag inte men jag vet att det spelar ingen roll hur jag mår så tänker köra på och när det inte fungerar ska dem får ser mig falla. Vet att jag orkar länge med hjälp av Kärlek och dem få vännerna som jag har :)

2011-08-22 // 14:10:14

Ska allra helst vara 8 timmar emellan för att den ska hjälpa mig som bäst och jag känner redan nu hur jobbigt det kommer till att blir, är redan mega trött på grund av att jag inte har haft chans att sova ut på länge, det värsta är inte att den ska tas på det viset utan det värsta är att jag har svårt för att somna om, brukar tar några timmar.



Tror att soc och hon vill att jag ska jobba heltid så vad det hela ska leda till vet jag inte men jag vet att det spelar ingen roll hur jag mår så tänker köra på och när det inte fungerar ska dem får ser mig falla. Vet att jag orkar länge med hjälp av Kärlek och dem få vännerna som jag har :)

2011-08-22 // 14:32:10

Blev samma kommentar en gång till men fattar inte hur det gick till, mysko i massor hur som helst.



Jag brukar stiga upp mellan 8-9 då jag vaknar av mig själv och försöka gå och lägga mig till 22 vilket fungerar för det mesta, brukar inte vaknar på nätterna längre på samma vis längre som innan.



Det är så jag vill göra, har några dagar i veckan och sen får lov att öka timmarna vilket jag har föreslaget mer än en gång men fungerar tydligen inte där jag bor. Helt ärligt så tror jag att dem är trötta på mig, verkligen så det känns.



Men nu ska jag göra något jag avskyr, vila en timme innan det är dags för medicin igen, mer trött än någon kan ana.

2011-08-22 // 14:36:09

Åhja! Jag älskar Tradera, men nu får jag hålla lite i pengarna, fick en knäpp och försvann från verkligheten ett tag... gjorde av med över 30.000 kr där! De borde ha en säkerhetsgräna.. :S Fick berätta för folk runtomkring mig, det var då de direkt skaffade plats i DBT åt mig :) Så lite gott förde det med sig ;)



Men jag saknar det ibland :) Märkte att jag hade ett antal tusen över(????) från förra månaden, så jag ska allt sätta av lite till nya kläder!! :D

2011-08-22 // 15:04:35

sv: Tack söta du!

Saknar fortfarande min farmor :(



Men vill du göra ett länkbyte i menyn?



2011-08-22 // 16:07:37

Tyvärr tror jag inte att man kan det, man ska sprida ut den för att den ska fungerar som bäst och ger den effekten som man är ute efter.



Men jag känner nu att det är deras problem att tar itu med i så fall och inte mitt, faller jag så faller jag och inte mer med det. Jag tänker göra som dem vill för enda sättet att visa hur jag mår.

2011-08-22 // 16:29:06

gud vilka kap du alltid gör! de två första ringarna var riktigt snygga.

2011-08-22 // 16:30:41

Jo, grejen var ju mer den att jag inte ville ha sakerna... det var onödiga saker som jag aldrig skulle köpt annars, och jag hade inga pengar egentligen. Tog körkortspengarna, inredningspengar och slutade precis som jag började få skulder då det upptäcktes. Men nu är jag "fri" :) Hur går det med dig och shoppande?

2011-08-22 // 16:41:01

Jag vet att jag repa mig igen på några månader om ingen jaga mig, kommer i alla fall tillbaka till samma läge som nu men vill mår bättre än såhär. Hon på Apoteket var hård gällande att jag skulle lyda läkarens order och äta dem på det viset.

2011-08-22 // 17:07:26

Jag vet det jag med men nu är det som det är och jag inte kan ändra på det, jag anses mår för bra samtidigt som jag mår för dåligt i andras ögon, moment 22.

2011-08-22 // 17:19:09

Suttit fast i moment 22 så länge jag kan minnas, åtminstone dem senaste 5 åren, men gjort saker mellan varven i försök att komma därifrån men så fort jag vill något eller försöker för att komma framåt så höjer dem farten på det hela, då plötsligt ska det går snabbare så jag inte hinner med.

2011-08-22 // 18:17:54

Men jag ska inte klaga för mycket på henne jag har för hon har gjort väldigt mycket för mig, ställt upp mer än jag någonsin hade förväntat mig.

2011-08-22 // 19:25:34

Hon har egenskaper som privat person som jag gillar sen henne på jobbet gillar jag inte alla gånger men beror mycket på alla deras regler och skit.

2011-08-22 // 20:08:31

Jag både säljer och köper saker på tradera. Jag gillar att köpa billiga men snygga saker. Och jag gillar att kunna sälja saker jag inte länge kan ha eller som jag inte använder.

2011-08-22 // 21:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback