Veckans Bloggare

Taggar:
Bloglovin
Och vinnaren är...




"Den här bloggen handlar om min vardag,
mina tankar, min kamp och mitt liv.

Det här är väl en lite smått egocentrisk blogg
där jag står i centrum och skriker efter uppmärksamhet.
Fast ni kan nog stryka det sista ordet för det
är inte uppmärksamhet som jag söker utan mer förståelse."



Och resten av de tävlande;

(Och som ni kanske vet, väljer jag vinnande bloggar
som har enligt mig med allt för lite läsare)























Härligt! (:

Kram

2011-04-01 // 18:27:00

Sv: Ge inte upp, jag tror på dig!



Tack! :)

2011-04-01 // 18:48:42

Stort grattis till Ninjapuff! Och tack för att min header får synas i det här inlägget.



Ha en skön fredag!

2011-04-01 // 19:21:40

Jättegrattis till Ninjapuff! Kul med såna här tävlingar...

2011-07-30 // 19:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback