Rensar, säljer, budar, blir beviljad av F-Kassan

Taggar:
Bloglovin
Ja, som rubriken trycker på, har det
hänt lite saker - äntligen !

Jag har rensat mina garderober
fina kläder, i bra skick, men de är
bara inte "jag", om ni förstår vad
jag menar.

Så jag tänkte att sälja en del på
Tradera, inte bara enstaka plagg,
utan i "paket-form", ett par plagg
i en och samma annons.
Skriver här när jag börjar lägga upp
några plagg !

 

Och idag kunde jag inte vänta längre på
samtalet om aktivitetsersättningen från
F-Kassan
, så jag ringde upp, har väntat
på beslutet sedan augusti.

Idag berättade de att jag skulle få pengar
retroaktivt
kanske redan nästa vecka och
en summa på aktivitetsersättning så snart
som möjligt..


Hoppas ni kan vara glada för min skull !



fan va kul att du ska få pengar av försäkringskassan! :D

2011-04-28 // 18:39:48

Låter skitbra ju =D



sv: jo, jag hade en ganska dålig kväll också. idag är det rätt okej. hur är det med dig?

2011-04-28 // 18:52:33

Aa, tänkte och mindes mycket. Det har varit jobbigt utan honom.

Skönt att det är något positivt iaf =)

2011-04-28 // 18:57:54

Sv: Menar du mat? Ja lite till frukost år jag, det kanske blir lite värre på fastande mage.



Grattis, va skönt! :)

2011-04-28 // 18:58:34

Sv: Vikten känns helt okej, trodde det skulle vara värre faktiskt. :)



Kram



/Lilly

2011-04-28 // 19:11:35

SV; Japp, kunde inte hålla mig borta från nudlarna längre än tills nu ^^'' Får vi se om de är så goda som de verkar XD

2011-04-28 // 19:35:30

Fan va nice, jag fick oxå aktivitetsersättning förra månaden, och retroaktivt, det var ganska nice ;P jag är absolut glad för din skull! :D



Sv: Aah.. vet lite hur det är, även om vi inte har samma sorts mediciner... fast man får väl vara glad om man kommer ner i så få som möjligt.. =)

2011-04-28 // 19:53:05

Grattis vad roligt! Ångest över pengar är inte bra, och vad kul att du får retroaktivt så kan du unna dig något.



Ha en skön kväll!

2011-04-28 // 20:40:30

Fan vad underbart att det löser sig med pengar =)

Glöm bara inte att socialen kräver tillbaka sina pengar du fått lika länge tillbaka som du får retroaktivt-sjukt så sök bostadsbidrag med om du har eget hem. Vill bara att du ska vara medveten om det.

Kram...

Hur är det annars efter i fredags med allt?

2011-04-28 // 21:22:40

Wow! Du har precis blivit en av mina favorit bloggare.

Mig får du se mer av!

<3

2011-04-28 // 22:29:31

sv: jasså? :) kul o höra ju! :D

2011-04-29 // 10:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback