När polisen och ambulansen fångade in mig..

Taggar:
Bloglovin
Läs de tre senaste inläggen innan du läser detta...

(Det jag skriver är inte alltid mina minnen,
mycket har jag fått återberättat)


Polisen och ambulanspersonalen omringade mig
i trappuppgången.
Det gick inte att få kontakt med mig, jag
var antagligen i någon psykos.

De fick in mig på båren, då var jag
lugn, de band fast mig med tre spännen
på båren för att inte komma loss.
Jag fick svårt att andas för att jag kände
mig så otroligt inlåst.

Jag började psyka ambulansmannen, man
kunde se på honom att han inte varit med
om något sådant tidigare.
Jag vred mig ut ur den nedersta remmen,
och han säger;
-"Ok, men mer än så lyckas du inte komma ur!"

Han hade fel, jag slank ur de andra två
remmarna också.
Två stycken (tror att det är en ambulansman
och en polis)
lägger mig ihopvikt på båren,
den ena sätter sig på min rygg med hela sin vikt,
och den andra sitter på mina ben...

Hur mycket kan de väga, 80kg var ?


Tro mig, det gör ont...


Fortsätter senast imorgon med resten




Sv; Du har så rätt, då är dom inte värda besväret! Jag hoppas att jag kan få bukt med min OCD inom en snar framtid, för det tar så mkt energi och kraft ifrån mig.



Har inte riktigt hängt med, men låter som du haft det tuft och ja, det gör ont när fullvuxna män sätter sig på en. Vet så väl hur det känns. Hoppas du mår bättre nu!? Kram!

2011-04-26 // 19:52:32

Vilka jävliga människor!



Kram



/Lilly

2011-04-26 // 19:57:02

Nu är de tre vinnarna av dagens blogg utsedda , kolla in om det vart du här http://onlyyemeliiiee.se/2011/april/dagens-blogg-vinnarna.html#comment

annars har du en ny chans nu igen ;)

2011-04-26 // 20:12:29

svar: kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu utsedd gå in och se om de var du:) om de inte var de så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)

Ett tips är att lägga till mig på bloglovin eller bloggkeen så ser du direkt när det kommer upp nya tävlingar:)

kram

2011-04-26 // 20:37:33

Fy fan!

Sjuka jävla människor det finns, jag hoppas att det inte har traumatiserat dig för mycket.



sv. Han hoppade framför ett pendeltåg, så han blev rejält skadad. Nu är han otroligt nog helt återhämtad.



Puss

Lea

2011-04-26 // 23:36:22

svar:

haha ja jag tror att det är bäst :D <3

2011-04-27 // 09:41:21

är allt det du berättar sant? kollat igenom din blogg lite och det är ganska fängslande att läsa en del saker

2011-04-27 // 10:26:42

det borde du göra!:)

2011-04-27 // 13:07:32

sv http://www.gaddad.se/upload/images/users/35/35483/6bf8bdb62d6b494db610a3ddbc29ddff.jpg

2011-04-27 // 13:18:58

sv; förlåt för sent svar!

jag hade kritvitt hår när jag var liten, men började bli mörkare med åren. Nu är det ganska mörk som utväxt, ser ut som svart när jag har blondt och grå/blondt när jag har mörkt..

jaa, men det var verkligen coolt med rosa, diggar det! :)

2011-04-27 // 13:44:17

Usch, det låter verkligen hemskt...

2011-04-27 // 20:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback