Ångest alert !

Taggar:
Bloglovin
Till att börja med:
hårfärgen blev snygg, tar kort imorgon. =)

Till problemet:
Hade tänkt att åka till Barcelona v.13
nu börjar jag få second thoughts...
Jag blir lätt nervös i olika sammanhang,
och att vara i obalans, utan att ha fått
öppenvårds kontakt (?), då känns det
lite riskabelt att dra till andra sidan Europa..

Vad tror ni ?
Överdriver jag, eller är min ångest-alert
befogad ?

Plus att jag måste fixa pass, växla till euro etc.


Borde jag kanske vänta till kanske sommaren

då saker och ting är möjligen i mer balans,

än att riskera en överdos i Spanien !?




jo den är snygg (: !

2010-03-02 // 22:13:15

Sv: Ja, ibland har man inget sug efter att blogga, sen ibland kan man skriva hur mkt som helst :P

OCH du kan ju vara snygg ;D

-

Hade jag varit som dig så hade jag nog väntat till sommaren, OM det nu skulle hända ngt... =)

2010-03-02 // 22:19:10

Sv; ja eller nä...va ska man räkna den som då? ja har en i naveln, näsan & tungan! hade 2 i läppen oxå men tog ur dom...såg ut som en julgran...men de va även dags att ta ur dom! dom har liksom suttit där sen ja va 15!

2010-03-02 // 22:19:52

Hon dog förra säsongen (i serien), vet inte varför hon var tvungen att sluta;)

2010-03-02 // 22:38:13

Nej jag vet :P men jag gillar't! haha



Aha jag förstår ... men det kommer nog gå bra. Från vad jag har läst i din blogg så verkar du vara en väldigt stark tjej, så jag tror att du kommer klara det galant :) lycka till!

2010-03-02 // 23:54:16

sv: tack :)

Vad har du för planer idag då? (:

2010-03-03 // 09:38:34

Jag tycker nog att du ska vänta med Spanien ett tag. Du har ju flyttat, börjat ny skola, ingen öppenvårdskontakt osv. Det är många grejer på en gång vilket lätt leder till ångest :-S



Hur du än beslutar dig för att göra, så hoppas jag att det blir till det bästa. För det är du värd! :-)



Kram på sig

2010-03-03 // 11:49:47

jo det är ju ofta något sånt... Om jag var du skulle jag åka till Barcelona;)

2010-03-03 // 14:17:03

sv: Nej det vore inte helt fel att vara i london :)

Och "klänningen" är faktiskt en topp och en kjol, men det ser ju mer ut som en klänning på bilden dock. Snyggt är det iaf! :)

2010-03-03 // 14:54:48

sv: Tackar! Köpt på Gina för några årsen ^^

2010-03-03 // 17:35:08

Sorry att jag svara efter femtioår men har haft krångel med nätet, den fastnar typ hela tiden ;S



Jag läser på komvux för tillfället. Ska läsa upp gymnasiet och i Januari ska jag börja läsa på en missionär skola. Jag ska bli ungdomaledare inom församling :D



. Bara du själv känner dig och vet ifall du klarar av att åka.. Du är nog starkare än du tror :D

2010-03-03 // 22:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback