Andra skoldagen ~ Rolig & billig träning ~ Nytt hår

Taggar:
Bloglovin
Skrivet för hand:


Idag har det gått snäppet
bättre.
Visserligen försov jag mig,
men började i livskunskap.
Så det kanske öppnar
en dörr för kontakter (?)

Man kan ju bara s.k. hoppas.
Ingen har fortfarande ens
sagt "hej" förutom lärare.

Men hur fan pratar man
med folk då ?!

Känns som världens utmaning.



Ny träning !
Har länge velat inhandla
hopprep, idag hittade jag ett
underbart hopprep för 30kr
Har redan hoppat 400 hopp nu.

Klockren träning, man kan liksom
kolla på TV eller något utan att
det känns för jobbigt !













Så här blev hårfärgen,
vad tycker ni ?
Jag tycker att det blev grymt
bra !
Satsar nog på rött hår
ett tag till !

Nästa gång tar jag ett kort i dagsljus !


sv: städning är inte kul, hatar att städa! :D

okej :) Njae, jag har mest bara chillat hemma(:

2010-03-03 // 18:08:45

Ååh, nu blev jag också sugen på att hoppa hopprep!

Och det där med hjärntumör, tänk om man faktiskt har en? Man har gått och trott det länge, och när man väl upptäcker att det är sant så är det försent?

Undra när jag slutar tro att det är något fel på mig..



Men hoppas det blir bättre i skolan, och du passar jätte bra i rött hår. :)

2010-03-03 // 18:25:21

Jag är också lite inne på bohemstilen just nu, särskilt till våren och sommaren :D



Det är nästintill omöjligt att bara ta kontakt utan att det känns onaturligt, I know the feeling ): Men försök bara ta varje chans att starta en konversation, även om det är svårt, det kommer nog gå bra! :)

2010-03-03 // 18:42:08

sv: Jaa de är magnetspån i lacket;) Tror det heter Magnet Star:)

2010-03-03 // 19:13:10

Jag saknar mitt röda hår!

Funderar faktiskt på att bli rödhårig igen ... det är riktigt nice! :)

2010-03-03 // 19:22:08

sv: Hahaha, det var mamma som ville att jag skulle ha det :D Och så blev det så x'd

2010-03-03 // 20:09:51

Jag fullkomligt älskar Muse :)



Det blev jättefint med hårfärgen! Jag diggar vekligen rött hår

2010-03-03 // 20:54:07

Rawr, verkligen jättesnyggt med håret! =)

Och ang att prata med nytt folk... Tyvärr kan jag inte hjälpa dig även om jag velat... När jag började en ny klass tog det ett halvår innan folk började hälsa på mig...

Men jag hoppas verkligen att det går bättre för dig! =)

2010-03-03 // 22:49:27

Joho, att hoppa hopprep är VISST jobbigt! Iaf om man är 1,73 lång, har för mycket saker i lägenheten och jävligt dålig kondis ;-) Ut kan jag inte gå och hoppa heller. Någon kunde ju se mig, ha ha ha!



Kramar

2010-03-04 // 00:29:36

Gillar hårfärgen.. Funderar oxå på rött men är rädd att jag ska se ut som en tomat då jag är blond naturligt.. :-z

2010-03-09 // 22:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback