♥ SUMO Paint 2.0 resultat♥

Taggar:
Bloglovin
Sitter nu och grejar lite med SUMO-programmet.
Här är något jag klickade ihop nyss,
har alltså noll koll på Photoshop,
så detta är rena experiment.





Jag har gett mig fan på att jag skall lära mig detta programmet,
och sedan även Photoshop. ;P


SV: Tack hahah, den är dock väldigt gammal, men kände för att ha någonting roligare i alla fall :)



Ja, vintern är hems, borde bli sommar eller vår nu, dock tycker jag mest om våren men ja!

Take care ♥

2010-01-07 // 14:25:34

haha nej då dingen fara inte många som vet. det är bara jag eftersom jag är en lins expert. haha.. det är med riktigt riktigt starka färger och som dessutom intensifierar färgen om man säger så.

2010-01-07 // 14:38:48

sv: Okej. Då förstår jag. jobbigt låter det iaf!

Men skönt att börja skolan!? :D

kram!

2010-01-07 // 14:43:08

Haha yeah i know. Nej nej jag har ljus bruna. Men jag hatar bruna ögon tycker det är fult. Däremot har min pappa gröna så det suger haha

2010-01-07 // 14:52:02

okej :o

neee, men hörde typ om den på p3 eller något för jätte länge sen, tror det var hon som skrivit den som berättade om den. Tyckte den lät bra, men glömde direkt bort namnet :D

är den bra? :)

2010-01-07 // 16:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback