Mitt nyår, borttappad plånbok..

Taggar:
Bloglovin
Ja, igår var jag och Emma först hos
Petter och Camilla, vilket var kuligt.
På vägen till dem ramlade jag ganska rejält
p.g.a klackar+nedförsbacke+is... Underbart. ;P

Sedan drog några utav oss vidare till
Sjäkanten.
Det var riktigt kul, träffade massa gamla
vänner.
Fast så kan jag bli sådär lagom promiskuös också...



Idag lade jag märke till att min plånbok
var borta (?)
Sjukt bra, letade genom hela
jävla lägenhet utan att lyckas...

Fick ringa (jag hatar att prata i tel.)
till Sjökanten för någon timma
sedan, de hade alla mina kort.
Dock inte min plånbok (?)


Nåja, slutet gott, året fick en underbart slampig start !


  


Hoppas du inte gjorde dig alltför illa när du ramlade ^^

Och en slampig start på året är väl inte helt fel, så länge man själv inte "mår dåligt" av det ;D

2010-01-02 // 10:18:43

Tusen tack! Du har skitsnygg design!

2010-01-02 // 12:58:27

Hehe där ser man ;) önskar jag också kunde "pilla till det" så bra!

2010-01-03 // 13:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback