Inget gick som planerat !

Taggar:
Bloglovin
Igår kväll/natt låg jag i min säng och
funderade på vad jag skulle hitta på idag.

Så jag planerade att jag skulle gå
till Posten (för att se om mina pengar
hade kommit bort där),
gå till
bilblioteket och lämna tillbaka
"Zebraflickan" av Sofia Åkerman och 
låna ett par böcker
till.


Gå till ICA, handla lite te, och gott
till mina böcker.

Jag vaknade av F*CKING TELEFONEN RINGER !!!! IGEN !
Kl. 7:03

Så det var ju lagom fint sätt att vakna
på.
Men jag kände mig ändå peppad
utav mina aktiviteter idag.
Jag ser ut genom fönstret och det
är snöstorm - fine, det kan jag leva med..

Sedan får jag veta att det är en röd dag idag.
*suck*

Känner knappast för att gå någonstans nu - för att det mesta är ändå stängt...
Vet av erfarenhet att jag kommer
inte vara lika pepp imorgon,
trots att det är en "normal" dag då.


uuuuuggghh.. ja, jag kom oxå på typ inatt tror jag, att det e röd dag idag... och JUST IDAG har man ju MASSOR man bara måste och borde göra!

blä

kan man inte skruva ner ljudet på telefonsignalen? så kan man isåfall höja det igen när man vaknat till?

telefonhelvete...

kram iallafall!

2010-01-06 // 15:03:09

åååh det var SÅÅ boken hette. Jag har försökt komma på det i evigheter, men aldrig hittat den. Tack! :D



Jag hatar rödadagar..finns inget tråkigare!

2010-01-06 // 19:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback