HÖR UPP, en utmaning ! +ny design

Taggar:
Bloglovin
Kolla MEZZAS BLOGG om hennes smarta idé om utmaning för alla !!
!




Har förövrigt gjort en ny design åt
forumet, mina medlemmar, vad tycker ni ? =)



Glömde ta en bild innnan jag ändrade.
Men ni kommer ju ihåg på ett ungefär.

Och ni som inte sett den alls;
Vad tycker Ni ?


det tror jag nog du har bara att du inte tror att du har det :)

2010-01-09 // 16:45:35

jättefint forumet blev och gud en sån fin idé hon hade! hoppas många hakar på.



sv; jaa! men spanska är ju så vackert... mitt favoritspråk, även om jag inte kan det haha :P

2010-01-09 // 17:22:13

haha, du har så rätt så =)

2010-01-09 // 18:07:28

sv Jag tror inte ens de skulle haffa killen om han själv gick till polisen, med eget handfängsel och säga "här är jag. lås in mig"

2010-01-09 // 20:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback