Framtidsändrande saker som sker just nu.

Taggar:
Bloglovin
Saker jag håller på med just nu,
men ännu inte skrivit mycket om här i
bloggen.

* Kollar lägenhet (skall på två visningar på tis.)

* Börjar skolan på måndag

* Träffar min kontaktperson på måndag

* Skriver massa intresseanmälningar kring ny lägenhet

* Flyttar från hemmet den 18/2

* Läkarmöte på tis.

*Ansökt till gymnasiet nu.



Känns bra att ha mycket på gång, men det senaste
har det varit ovanligt att ha fullt upp.
Trots att det var min vardag förr.

Egentligen är det inte mycket, men det
är mycket avgörande, som ändrar framtidsutsikterna..


Tycker det där va en hel del.. hehe :) Själv gör man knappt någontig förutom att man träffar sin psykolog

2010-01-15 // 21:16:17

Åhh, då ska jag hålla tummarna för att allting klaffar rätt :-)



Kramar

2010-01-16 // 00:08:09

Hur gammal är du =)? Eftersom du söker till gymnasiet?

2010-01-16 // 03:18:38

Har följt din blogg ett litet tag och jag tycker du är fantastisk! Glöm aldrig bort hur myskett du kämpat och nu händer allt detta!



Kram Mia

2010-01-16 // 11:46:05

Låter ju bra! Hoppas allt går bra :D

Vad sökte du på gymnasiet då? :)

2010-01-16 // 22:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback