Försäkringskasan, och annat dumt påhitt.

Taggar:
Bloglovin
Jag borde ha fått mitt underhållsbidrag
den 25:e december, men det krockade
ju med julen
och allt annat.



Så jag trodde att jag skulle få pengarna
nu i måndags
, men nej...
Så jag fick ringa Försäkringskassan
och fråga när de hade tänkt att skicka
mig ett jobbigt AVI.
De säger att de skickade det
redan den 23:e december.

Så jag gick ned till Posten idag och
kollade ifall brevet kommit bort där.

(Är ju fortfarande skriven hos mamma,
så all post går till henne. Och hon flyttade
i mitten av december)

Posten säger att brevet har varit där,
men att de skickade tillbaka det för
att adressen var ju fel - NO SHIT !



Så jag fick ringa till Försäkringskassan - IGEN
Sitta i kö i 17 min. Komma fram, och sedan
kopplas jag bort av någon bisarr anledning.
BRA !

Ringde typ 3 gånger till, till sist lyckades
jag förklara för dem att de skall skicka ett nytt...

YAY... 


Men åh, vad jobbigt :/

2010-01-07 // 19:03:46

SI-MANNEN INNE PÅ DONKEN!! GARANTERAD SKRATT! Spana in videon hos mig!

2010-01-07 // 19:25:22

sv; Om jag har något tajt mot magen så får jag ännu ondare serru.

Hoppas allt är bra med dig? Kramar

2010-01-07 // 19:35:22

Vad jobbigt :O

Men vad heter hennes blogg då? :)

2010-01-07 // 20:59:49

Tack :D

2010-01-07 // 23:43:27

sv: Okajj. jag förstår. jag längtar inte heller till skolan.. höhö..

Hoppas det går bra i alla fall! Önskar dig lycka till!

kramkram!

2010-01-07 // 23:44:06

Heja FK! Deras köer är såå inte kul. Man ringer - får höra du är nr 268 i kön vad god vänta. 5 minuter senare - du är nr 265 i kön! Man kan lätt hålla sig för skratt då ;-)



Fin bild förresten :-)



Kramar

2010-01-08 // 13:12:02

men guuuuuuuuuuuuuuuuuud vad jobbigt -____-'



hatar FK. hatar posten också just nu. min spikmatta har inte kommit och min rygg gör så himla ont...

2010-01-08 // 14:16:24

sv: jag SKA lära mig baka enkom för att klara av att göra dom.



och btw..

jävla jävla försäkringskassan. har varit i kontakt med dom en hel del i det förflutna när jag mådde röv (hej, bipolär) och när min syster var sjuk i cancer.. jag vet inte vad som är deras jävla problem egentligen. så fort jag hör detta oheliga namn "försäkringskassan" reser jag ragg.



hoppas det flyter på bättre med dom nu det nya året. ta hand om dig!

2010-01-11 // 10:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback