Alla dessa tabletter...

Taggar:
Bloglovin
Ja, jag kan tyvärr inte låta bli.
Så fort jag mår det lilla minsta
dåligt
så tar jag till X-antal
Imovane
(De enda som jag har tillgång till just nu),
verkar vara något av de få
som gör att jag mår snäppet bättre...



Vill så klart inte ta det hela tiden.
Men de gångerna som jag låter
bli så vet jag att jag mår ännu
sämre..
Och inte bara då, utan i flera dagar.

Delvis därför som jag har så svårt att skriva färdigt kategorin "Mitt 2009", det tar mig tillbaka till alla de känslor och situationer som var då..

Jag hoppas att ni har överseende med mig.




Börjar hamna lite i mina
gamla tankegångar.
Att allt börjar kretsa till funderan över
självmord, och annat destruktivt..

Dock så märker inte andra det, sätter bara
på mig det gamla "
Jag-är-glad"-masken
och alla faller för den.



Önskar emellanåt att jag inte var så bra
på att spela, att någon skulle se
genom
murarna...


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥                                                                       
♥ Holding my spririt in your hands.                
♥ Who are you to decide if i live,                     
♥ or if i die ?                                                    
♥ Who gave you that power ?                         
♥ God ?                                                            
♥ He does no longer exist.                              
♥ He gave up on me years ago.                       
♥ He's rules do not apply to me anymore..     
♥                                                                        
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥




Sv: Gör det, den var riktigt bra! Tyckte jag iaf..



Hm...ja, då är det kanske inte lika bra då ju =/

Och du? ang. både detta och vad du skrivit i din blogg; du får mer än gärna prata med mig, oavsett vad det gäller. Även om det kanske inte är mkt till hjälp eller så, men ändå... <3

2010-01-03 // 01:53:57

Det här med tabletterna känner jag igen... När det gör så förbannat ont så att man inte vet vart man ska ta vägen, då är den enklaste lösningen för stunden en tablett och sen sova bort dagen. Ingen bra lösning, men som sagt den enklaste.



Ta hand om dig!

Kramar

2010-01-03 // 12:30:12

Sv: Ja, lite dricka-glömma kvällar är alltid trevligt =)



Och ja, jag vet... tyvärr. Men på ngt vis så vill jag kunna säga ngt som skulle kunna får dig att må bra, men sånt är ju nästintill omjöjligt. Mår man som man gör så hjälper det inte så mkt vad andra säger... Tyvärr.

2010-01-03 // 16:09:54

Hoppas det blir bättre. Försvinn inte <3

2010-01-03 // 21:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback