Lägenheten i Uddevalla

Taggar:
Bloglovin
Har tagit lite spontankort på min lägenhet i Uddevalla.
Ja, jag vet att det är kaos ! ;D


Sovrum;


 


Vardagsrum;




Köket;

    (Ja, har packat upp lite proslin ;P )


Och ett kort på mig, inte från idag, för att jag ser ut som en fågelskrämma, men från igår !



vad snackar du om för fågelskrämma? Du är ju skitsnygg!



sv Inte nog med det, vissa som jobbar inom psykiatrin är sjuka själva (det kan vara bra att mentalskötare "har varit där" och kan på så vis ha förståelse för ångesten, om dom själva är friska dvs) och det är verkligen på gott och ont.

2010-02-19 // 11:50:55

Snygglo!

Ja, kolla förra veckans inlägg i min blogg, så får du se mina naglar ;-)



Kram

2010-02-19 // 12:03:14

Men det var ju bra det :D

men gå och vila en stund och fortsätt när du känner för det (: (Y)

2010-02-19 // 12:52:50

Hej! :D

Det är många av mina läsare som har frågat om jag ska ha några tävlingar, så jag ska börja med det på måndag, men jag har ett problem. Jag vet inte vad för sorts tävling. Veckans blogg, veckans bild, veckans person?

2010-02-19 // 17:01:02

Wuuuu just gotta löw dina taklampor! :P

2010-02-19 // 22:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback