Hm, att resa på sig eller inte - DET är frågan..

Taggar:
Bloglovin
Ja, funderar på om jag borde klä på mig och
bege mig ut i det vita helvetet för att se över
mitt bankkonto.
På internet visar det att jag skall ha rätt mycket
pengar, men det verkar skumt.

Behöver ändå fylla på telefonen för att ringa
Försäkringskassan och Apoteket..



Vet inte riktigt hur mitt huvud fungerar.

Känner mig upp och ned väldigt ofta,
vill för det mesta käka lite för mycket tabletter,
eller dricka...

Just för den sakens skull bävar jag inför min 20-års
dag. ?
Tänk om jag blir som min mamma ?
Det är större chans för mig, än för vissa andra..


Vet liksom inte hur man hanterar sådana känslor, och situationer utan att missbruka... ?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback