Veckans Annorlunda Blogg-vinnare

Taggar:
Bloglovin
Vinnaren...


"Här bor jag tillsammans med min make och våran son Roky.

Jag lider av en del psykiska svårigheter och har gjort större delen av mitt liv.
Lyckligt nog har jag dock fått chansen att gå på KBT,
så förhoppningsvis ska jag kunna leva ett mer normalt liv sinom tid.

Mitt hjärta brinner för fotografering och kroppsutsmyckning.
Har fotograferat, om än oseriöst, sedan barnsben.
"



Och här länkar jag till de andra tävlande ! =)


















Funderar på att få ett slut på allt..


sv: haha jag förstod inte riktigt att det var en tävling för annorlunda bloggar :P är kanske inte annorlunda i den grad att jag sticker ut på något sätt :P

2010-12-06 // 18:07:52

Hur många piercingar har du? :)

2010-12-06 // 18:31:37

Sv: ja det är ganska tålamodsprövande! :D

2010-12-06 // 22:16:50

Jag anmäler mig till nästa omgång :)

2010-12-06 // 22:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback