Vi fattar, ni är ihop - lägg av nu !

Taggar:
Bloglovin
Funderat på en grej.
Vissa (oftast tjejer) säger så här om man
frågar om man skall hitta på något;
 -"Kan inte, skall titta på film med ÄLSKLINGEN."

Jaha, vi fattar att ni är ihop.
Kan man inte bara säga "Niklas", "Adam", "Jenny",
eller vad ens partner nu heter !?



Känns ofta att de som har ett förhållande
måste reta en med att t.ex inte jag har.

What the fuck ?
Vi fattar, ni tycker om varandra,
ni är ihop, ni skall kolla på film . . .

GREAT, men kalla dem för namn, tack.
Säg gärna "älskling" till varandra,
men vi andra BRYR OSS INTE !



Bara jag som stör mig !?



Jag har bara hört rykten om vad som kommer hända i filmen men jag vill inte skriva om det i bloggen med tanke på att det är många som inte vill veta. Men jag längtar riktigt mycket till filmen kommer! kramar

2009-09-12 // 17:36:47

jag stör mig inte, och kallar själv min pojkvän martin för "finaste". mest för att det är lättast i bloggen, eftersom inte alla vet att jag har en pojkvän och att han heter just martin. skriver jag däremot exempelvis "nu ska jag och finaste titta på film" så förstår dom flesta att det är martin (eller i alla fall min pojkvän) jag menar :)



tycker du överreagerar när det gäller det här.

2009-09-12 // 17:39:19

svar: jo, jag förstår vad du menar. när jag pratar med mina vänner säger jag dock "jag ska titta på film med martin", då jag tycker det känns lustigt att säga exempelvis "finaste" till någon annan. mina vänner vet dessutom vem martin är, så då är det lugnt. men jag ser däremot inget fel med att andra säger exempelvis "älskling" eller så. kan dock bli lite irriterad om ordet som ersätter partnerns namn är för puttinuttigt, haha. men det är ju irritation på en helt annan nivå :)

2009-09-12 // 18:09:21

Haha puttinuttit ska det vara! Not. Tycker det är ganska fjantigt men jag och anna har en vana av att säga liknande saker till varandra om våra pojkvänner och det är mest roligt men skulle inte säga så till någon annan.

2009-10-05 // 17:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback