Spare me this shit, thank you very mutch !

Taggar:
Bloglovin
Detta "kommentar" har krupit in på min blogg;

Hejsan. Nu kör jag igång med en frågestund i bloggen. Hoppas du vill delta, fråga bara :) kram
http://-------------.blogg.se/2009/september/ask-me.html#comment

Helt seriöst..
Varför skulle jag bry mig ?
Jag menar, bloggen som hon har
skickat till mig har jag aldrig läst.
Vet inte ens vem hon är...

Kom igen, kan ni lägga av att skicka sådan skit till mig !?!??!?!?!?!

I don't give a fuck !

(Bara jag som får sådan här ovälkommen skit ?)


Har aldrig fattat det där när små bloggar har en massa frågestunder. Varför skulle jag vilja fråga något i en helt okänd blogg :S?..

2009-09-28 // 18:13:34

Såna kan jag oxå få ibland, och om man inte har läst den bloggen nånting, så vad ska man då ställa för fråga lixsom..

2009-09-28 // 19:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback