Kändisdjungel = Bluff ???

Taggar:
Bloglovin
Kollade precis på 4:an
Då var det "Kändisdjungeln" som pågick.
Så blev det reklam.

Närmare bestämt reklam för "Tinas Cookalong".



Hon säger att Ann Söderlund skall delta
i hennes LIVE-program som går på Måndagar 21:00



Då undrar jag, hur fan kan Ann ställa upp om hon är
med på "Kändisdjungeln", som påstås
sändas LIVE från Malaysia !?!?!?!?

Kan det ligga något i rykterna ang. om att "Kändisdjungeln"


sänds från tv4 - studio 1 !?


(Och om Ann skall vara med senare, och inte just imorgon,
hur kan då Tina veta om vilken dag/vecka
Ann Söderlund åker ut
ur programmet !?)


Nu var du klurig !!!

Du kanske skulle ta och kontakta TV4 och begära en summa för att inte avslöja vad du kommit på, och sedan radera bloggen... ;)



Jag är inte vidare insatt i det här men insomningstabletter, men hur kan det vara skillnad på Imovane och Zopiklone, när de hela tiden byts ut mot varandra på Apoteket ?

Olika pris, olika tabletter, eftersom de enligt Apoteket är SAMMA SAK... !?!?!?



Nåja... Det är mindre viktigt !

Det som är viktigt nu, är att du mår bra, vilket jag hoppas att du gör !!!

Kom också ihåg att om det börjar gå bra, så brukar det fortsätta !

Jag tror jag har hamnat i en positiv virvel just nu, och känner mig så tacksam !!! =)



Kram, och sov gott !!! ( Jag tänker prova utan medel, och hoppas det funkar ändå ! =) )

2009-09-13 // 23:50:04

Det med Tinas så är dom där små tävlingarna inspelat i förväg, så antar att det spelades innan Ann åkte till djungeln.

2009-09-14 // 16:45:41

Haha de visste ju hur länge kändisdjungeln skulle hålla på :P två veckor eller vad det nu var, det var ju bara att boka in henne efter det. Det enda som kunde gå snett hade ju varit om hon blev ihjälkramad av en orm :D

2009-10-05 // 17:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback