Girl Interrupted

Taggar:
Bloglovin
Jaha, då har man för 3:e gången
den här senaste veckan sett filmen.

Om du/ni INTE sett den, gör det.
Den ger ett väldigt bra perspektiv på
60-tals mentalsjukhus.
Och psykiska sjukdomar.

Wynona Ryder & Angelina Jolie i huvudrollerna.
Men även Whoopie Goldberg,
Brittany Murphy 
och Jared Leto.





Den verkar intressant! ska nog se :)

2009-09-21 // 19:16:44

Ja den filmen är bra! Fast man är glad att man inte levde på 60-talet. :-)



Aha, en till psykopat, välkommen i klubben. Fast just nu är jag såpass under isen att jag inte riktigt kan föreställa mig ett ljus i slutet på tunneln, men kanske någon gång...



Värme & ljusa tankar



2009-09-21 // 19:52:39

Jag måste säga att jag tycker att den filmen är jättedålig. Jag TROR att jag har recenserat den någonstans i min filmkategori. Men Angelina Jolie spelar sjukt bra, dock.



Svar: Det är lugnt, ingen stress! Svara när du hinner och har lusgt.

2009-09-23 // 20:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback