Äntligen förstod de ang. min medicin

Taggar:
Bloglovin
Jag har ju haft Propavan (sömnmedicin) i ca; ett halvår.
Och jag vet att den inte fungerar på mig.

Så de satte in Stilnoct (insomnings medicin).
Som fungerade bättre, inte jätte bra, men bättre.

Och nu ville läkaren ta bort den och ersätta den med Propavan igen.
Tack och lov ändrade han sig.

Jag vet ju mycket väl vad som fungerar och inte.
I alla fall det som jag redan testat under en längre period.



jag vet inte vad twitter är, egenltigen, men nu har jag det, eller har haft det ett tag, men inte lagt in den på bloggen förns nu xD det var tomt i höger spalt, så wtf tänkte jag ;D



vad gör du idag?

2009-09-08 // 18:19:53

Propavan är väl egentligen att föredra då den inte är vanebildande. Men det är klart att om den inte fungerar är det ju självklart att man ska ta något annat. Stilnoct brukade funka bra för mig, men dom kan vara lite läskiga ibland. Som du nog redan vet.

2009-09-08 // 18:37:22

ja ellerhur, jag ska lätt se den iallafall. verkar störtskön :D ellen page är bäst!

2009-09-08 // 18:39:35

haha ellerhur. kan lika bra äta vad man vill. :)

2009-09-09 // 00:26:29

Jag har inte använt Propavan, men Stilnocten tyckte jag var helt värdelös !!!

Somnade så gott, men vaknade efter två-tre timmar, och kunde absolut inte somna om ( om jag inte tog en till då förstås ha, ha, ha... )



Jag tar nu vid behov Imovane/Zopiklon, och de tycker jag funkar jättebra för mig.

De är inte heller vanebildande ( och det är väl inte Stilnoct heller ).



Men alla är vi olika, och tänk vad viktigt det är att läkare verkligen förstår det och lyssnar på sina patienter !

2009-09-13 // 12:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback