Ny medicin ? Nytt mående ?

Taggar:
Bloglovin
Imorgon skall jag prata med
behandlingshemmets läkare.

Hoppas att han vill byta min
medicin (Cipralex) mot någon
annan.



Senare idag skall jag utföra
en skattning för ADHD.
Se ifall det är någon idé att
kolla upp det.

Misstänker att det kanske är
det jag har - delvis.

Vet ju redan att jag har
PTSD (Post traumaisk stressyndrom depression).
Men tror knappast att det är
det enda..

Hoppas att utredningarna
hjälper mig att finna ett svar.


bilden var häftig

2009-10-26 // 09:59:23

sv:hur är det med dig då?

2009-10-26 // 10:39:35

Hoppas ni kommer fram till något.



Sv: JO, det kan ju bli det.. Ja det har jag gjort, började med det redan när jag va 13 år och nu är jag 23. fast jag har inte gjort så jätte djupt så att det är ärr på hela armen, har bara lite små ärr. Det va inte så länge sen jag gjorde det sist, och man ångrar sig bara dagen efter och får ångest över det.. så nu ska jag verkligen försöka att inte göra om det igen.. Men det är svårt, det är det..

2009-10-26 // 10:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback