Döda mig.. lite.. Jävla Cipralex + socialtjänst

Taggar:
Bloglovin
Fy fan, har sådan huvudvärk.
Nu har jag även fått extrema
myrkrypningar i benen.
Det är så sjukt svårt att beskriva
hur jobbigt detta är,
för någon som aldrig kännt detta.



Har ändå gått och tagit någon
öl med Emma & Elin.

Ja, ja.. Jag vet att man bör inte
blanda medicin och alkohol.
Men det är faktiskt ingen
skillnad
gemfört med hur jag brukar
reagera till samma mängd
öl som när jag inte går på
tabletter.



OCH jag mådde lika dåligt här
om dagen, innan jag ens hade druckit
en enda öl..

Jävla Cipralex, den får gärna sluta plåga mig nu !




Just det, och nu skall jag visst betala
socialtjänsten 1200 kr/mån.
För att jag skall kunna bo på hemmet.



Efter som min mamma inte har råd med
det, så tycker de att men då har
ju Eriiza råd till det (?)

Underbart, fattig - that´s me !



(Bör man flytta härifrån ?
Socialtjänsten verkar ju skita i hur jag mår.
Ingen som visar
att de prioriterar mitt mående och vad som är bäst för mig)


Sv: Usch, så långt hoppas jag inte behöva gå! Ska prova behandling mot vaxpropp inatt! ^^



Och jag tycker det låter lite väl dyrt med 1200,-/mån. Lite måtta får det väl vara nångång!



//Gelix

2009-10-07 // 19:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback