Äntligen medicin

Taggar:
Bloglovin
Som ni läst mådde jag väldigt
dåligt förra veckan.
Så äntligen har jag fått en medicin,
hoppas verkligen att den fungerar.



Det är ett SSRI-preparat som
heter Cipralex.
Började
med den idag.
Hoppas på skillnad, positiv
skillnad.

Och så har jag även fått
Theralen
(vid behovs, anti depp)
- igen.
Visserligen fungerar den inte så
djävulskt bra
på mig.
Men det var tydligen det enda
jag kunde få,
i nu läget i alla 
fall.



Längre fram kanske jag skulle få
någon neuroleptika (anti-psykos).
Beroende på hur jag reagerar på
Cipralex.

Wish me good luck ! 


Blö, när de satte in neuroleptika på mig fick jag helt galna bieffekter... Det var fruktansvärt, kunde inte sitta still en enda sekund. Slutade rätt snart med den... Fluanxol hette den nog. :S

2009-10-03 // 16:56:31

Oj, den där med simleyn såg lite... skojig ut!

Själv känner jag mig också lite som en pillermissbrukare just nu... fast helt andra grejer jag tar, järn-tabletter, levaxin, massa vitaminer o grejer... hoppas du upplever dina som positiva iaf :)

kramar

2009-10-03 // 18:09:05

hm, theralen är väl lugnande/sömngivande medicin, inte antidepressiva? Har haft theralen i över ett år för sömn, liksom många andra jag känner. Hoppas den nya medicinen funkar :)

2009-10-03 // 20:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback