Sommarkläder i höstens kyla . . .

Taggar:
Bloglovin



Klänning - 25kr
Kofta - 10kr
Skor - 30kr
Sjal - 10kr


Jävligt sommarklätt för årstiden och blåsten . . . ;P


SV: Snygga kläder!



Ja, känns som om socialen förstör med flit riktigt rejält!

Åh tack :D

2009-11-12 // 10:42:22

Åh tack för din fina omtanke!! Det var bara de vanliga demonerna, som nu har lämnat mig ifred igen. Efter varje dipp kommer alltid ljusningen, det är bara så svårt att tro på det när man är mitt i det svarta.



Härligt med lite sommarkläder mitt i den tråkiga vintern! :D



Kramar Sanna

2009-11-12 // 10:47:57

gillade kjolen! ^__^



sv Eftersom jag inte dricker alkohol eller använder narkotika för att fly verkligheten så blir det till att självmedicinera med det lilla benzot jag har kvar... sen så äter jag sömnisar flera gånger per dag för att sova bort ångesten men det går ju sådär... möh....



Jag hade inte haft något emot att vara ovetande om vad ångest egentligen innebär!

2009-11-12 // 10:49:34

SV: Mina piercingar och allt såg weird ut haha!



Nej precis, ingen ska behöva vara med om situationer som är mardrömmar för en.

Ja, fast soc vet inte ett piss för tillfället :(



Kraaam!

2009-11-12 // 16:07:38

är det på arken du handlar detta mojset hjärtat? har de mycket koftor och sånt där? jag är på billighetsjakt! pusspuss

2009-11-20 // 23:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback