♠ Himmel och plättar ♠

Taggar:
Bloglovin
Jag är ju smidig, har lyckats ta bort
"menyn" som är längst ned på sidan
där man kan se vilka sidor man har
uppe.

Vet ni hur man fixar det !?

Är sådan jävla klant !



Senare idag skall jag försöka
göra om ett par svarta panelgardiner.

Skall ta kort på dem innan, och
sedan efter.

De är vanliga svarta, så jag skall göra
rosa mönster på dem med garn !



 ♠   ♠   ♠





Det går hyfsat!

Mycket man dock kommer på i efterhand att man måste ändra och så!

Men men, svårt att hitta en bra början!



Ja, försökskanin var bra sagt!

Jag har också fått riktigt konstiga biverkningar grymt jobbigt :(

2009-11-08 // 12:31:24

Snygg blogg! damn!

2009-11-08 // 15:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback