Göteborg-Maskerad-Isabelle 20år

Taggar:
Bloglovin
Här kommer bilder från i fredags.
Sorry för att jag inte kunnat göra
detta tidigare i helgen.

Liseberg, så här års... (utanför)
  

Isabelle - Pippi Långstrump GRATTIS !


Moi - Wednesday (Adams Family)



Resten utav gänget, ni ser nog vilka de har klätt ut sig till. =D

    Eriiza 

  eriiza

  eriiza  eriiza

  eriiza 



Det blev faktiskt väldigt roligt.
I början
av kvällen kände jag av
väldigt mycket ångest.
Men sedan lade det sig.

Kanske även för att jag drack ganska
mycket för mycket.

Nåja, jag hade kul i alla fall.
Trots att jag lyckades glömma
Isabelles present (?)

Jävligt korkat av mig.
Just för att jag hade lagt ned så
mycket tid på att komma på
VAD jag skulle ge henne...




HAHAH! nalle puh-killen var ju bäst :D

2009-11-16 // 14:05:14

sv: haha dem är söta ja. :D



för snart två år sedan, ungefär!

2009-11-16 // 15:51:44

Hahaha, härliga bilder, ser ut som att ni hade en helkul kväll :D

2009-11-16 // 17:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback