Back in business - Ni är länkade allihop !

Taggar:
Bloglovin
Ja, datorn är nu fixad !
Tack Sam !
(hoppas att den fortsätter med det)

Nu skall jag länka er som röstade
på mig som "Veckans Blogg", tröts att jag ej vann ! =D



Jeanette (klicka på bilderna för att gå till deras bloggar)




Natalina




pimpXprincess




Captain Karrow





Jenny





EEmmaYouKnow





Ellinor





Amanda





Linda






Det var nog alla ?
Om ni är fler, skriv det. =)


Vad snällt av dig! :) Synd att du inte vann!

2009-11-24 // 11:09:58

Synd att du inte vann! :(

jag hoppas att du har haft en bra dag :)

2009-11-24 // 17:10:17

Synd att du inte vann, det tyckte jag att du borde ha gjort.. men bättre lycka nästa gång :)

2009-11-24 // 19:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback