Att det skall vara så jävla svårt !!!

Taggar:
Bloglovin
Att allt skall vara så jävla svårt.
Vissa bara halkar genom livet
ett jävla bananskal.
Jag får kämpa för allt.

Tydligen så är det till och med
komplicerat att skriva ut sig från
Estet och börja på IV (indiviuella
prog.).



Seriöst !?
Massa möten
krävs, aldrig har det tidigare behövts....

Så jävla typiskt !




Jag vill härifrån, men sticker jag
så kanske jag inte får åka
till Göteborg på fredag.

Och den chansen vill jag verkligen INTE
missa . . . .


Sv: Jag älskar också sjalen! Eftersom jag för det mesta klär mig i mörka färger är den perfekt för att ge lite färg :D

2009-11-10 // 14:09:26

svar: den har jag fått hjälp av :)

Jag trodde det stod stilmall :P

Vart har du fått tag i din stilmall btw?

2009-11-10 // 14:12:35

Svar: nej då, de är jag absolut inte även om de känns som det ibland.

jo men jag är inte så high på de där ;)

2009-11-10 // 14:45:57

jo det är klart jag gör det, men jag föredrar hjälp från såna som sysslar me sånt dagligen, blir alltid bäst då ;)



tyvärr följer jag inga bloggar via bloglovin :P

2009-11-10 // 15:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback