Utvecklar en sjukdom ?

Taggar:
Bloglovin
Fler och fler har börjat påpeka mina matvanor.
Trots att jag ärligt säger att jag inte försöker vara anorektisk etc. så tror de mig inte.

Kanske håller jag på att bli det, undermedvetet ?
Men jag är INTE hungrig, varför skall jag då äta och ha jätteont ?

Sofia mer eller mindre "matar" mig, hela tiden frågar om  jag skall ha något.
I skolan frågar folk hela tiden varför jag inte äter i matsalen. . .

Om jag svarar att jag inte är hungrig så säger de att jag ljuger och att jag skall sluta vara anorektisk !

JAG ÄR INTE ANOREKTISK ! (or am I ?)


Så go du är! :)



Känner igen mig i så mycke av det du skriver om i din blogg och den där viljan att klara sig bra, bland hopplösheten har gjort att jag vuxit och blivit starkare. Jag önskar dig gott och hoppas du mår väl.



Kram Erika

2009-03-05 // 18:29:10

FÅ GRATIS BIOCHECKAR OCH PRESENTKORT TILL VALFRIA AFFÄRER!! :D ENKELT!!



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=44201



OBs: Du får 75 extra poäng om du blir medlem via länken!

2009-03-05 // 20:53:39

Sv: ja den var väl okey , mysigt och se tillsammans med sina tjejkompisar om man säger så... den får en 3 av fem och en plus i kanten

2009-03-05 // 21:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback