Happy Birthday - psychosis ! (stavning ?)

Taggar:
Bloglovin
Ja, jag fyllde år, fick inte ens 1 timmas permission på min 18-års dag.
Så jag rymde härifrån i ett par timmar.
Var inte alls så svårt som man skulle kunna trott.

Åkte köpte kläder, lite nya skor etc.

SKOPUNKTEN ROCKS !

Blev efterlyst, polisen var ute och letade efter mig, men jag var smart nog att köpa nya kläder så att de inte skulle hitta mig så lätt.

Mamma har lämnat massa meddelanden om att jag skall ringa henne etc.
Men jag kommer nog inte göra det, alla (även jag själv) har insett att hon inte är något bra för mig...


oki,ja jo det bra,men tycker synd om dejj..

2009-03-20 // 11:47:29

Hej Ronja & Carolina heter vi. Ledsen att vi skriver massa reklam men vi söker läsare till en ny blogg vi har och skulle va tacksam fall du gick in på den och lämnar en kommentar om vad du tycker om bloggen. Sen hoppas vi självklart att du kommer fortsätta läsa den. Tack mvh Ronja & Carolina <3

2009-03-20 // 14:16:53

Grattis!



Åh, hemskt. Hur länge har du varit på psyk som längst?



Jag vet faktiskt inte, jag kan inte så mycket om psykoser men är inte det lite allvarligare typ som schizofren?



kram

2009-03-20 // 17:30:17

kass födelsedag, jag hade gjort det samma. Grattis pårej stora tjejen :)

2009-03-20 // 18:53:20

Först och främst vill jag bara säga att den "anonyma" kommentaren från Ronja och Carolina är så jävla onödig. Vafan?



Sedan vill jag passa på och säga grattis och önska dig lycka till :) och precis som "Carin ykk" skrev här innan så skulle jag förmodligen också gjort samma sak.

2009-03-21 // 17:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback