Saker som händer !

Taggar:
Bloglovin
Ja, nu har jag fått in allt i lägenheten (tror jag i alla fall).
Fick ett köksbord med 2 stolar idag av min lärare, skall montera ihop allt sedan ! =)

Hm, har 0kr, 3kr om jag har tur fram till den 16:e
Vet inte riktigt hur jag skall klara mig, men får väll försöka i guess !?





Fast det kommer nog vara rätt roligt att jobba som ledare i sommar.
Visserligen inga pengar, men får resersättning, betalt boende och mat.
PLUS
att då får jag ledarskap som en liten merit i framtiden, skadar ju aldrig ! =D





För övrigt så tog vi på IV en promenad förut längst kusten vid Rinkenäs, otroligt fint faktiskt.
Tyvärr så lär man sig inte uppskatta det när man bor här för länge... =/
Men man förstår varför det kommer så mycket turister !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback