Michael Jackson

Taggar:
Bloglovin

Här ställer jag några frågor, skriv vad ni tycker.

1; Gillade du hans musik ?
  (Själv svarar jag ja)

2; Varför tror du att han opererade sig så mycket ?
   (Själv tror jag att det är p.g.a sin far)

3; Tror du på pedofili-anklagelserna ?
    (Själv svarar jag nej, han var väldigt barnslig för att han aldrig fick en egen barndom, därför umgås hellre med
     yngre som är mer som han i personligheten)







Kika in våran blogg, du kommer inte tro att det är sant!



/Reklamo

2009-07-11 // 00:53:30

Vill du ge din lilla blogg en chans att synas? En ny idé har växt fram med ett BlogLovin sammarbete mellan de små bloggarna. Gå in på min blogg, följ mig med BlogLovin och släng en kommentar, så kommer jag att följa er.



Gör sedan andra bloggar uppmärksamma på detta - följ dem så att de följer dig. Du får inte bara sidvisningar och klättrar på topplistorna, du får också fler bevakare via BlogLovin och klättrar upp på deras egen lista!

Majimo

2009-07-11 // 13:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback