Vikt !

Taggar:
Bloglovin
Har tränat i måndags & tisdags.

Känns jäkligt bra, känns om att min kropp är lite fastare och min mage lite plattare.
Får hoppas att det är så.

Provade CD:n, skall köra den varje natt, hoppas det ger resultat.

Min önskan är inte att just gå ned i vikt, utan att trivas med min kropp.

Efter shoppandet gick vi till "Pizza Hut".
Efter det skall jag till gymmet igen.

Måste bränna av en del kalorier från PIZZAN.

Cyckla kanske 15-30 min, styrketräna och massa sit-ups.


Jag förstår va du menar, man måste trivas med sig sj. Men för att gå ner i vikt krävs det även rätt kost och vila,

2009-01-21 // 21:13:55

hihihi joo :D ja stava fel :P

2009-01-21 // 22:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback