Vaken . . .

Taggar:
Bloglovin
Vaknade för någon timma sedan.
Har vanat fra och tillbaka hela natten, så jävla konstigt.
Tar man 10 Propavan (som är sömnhjälp), borde man då inte sova jävligt bra då ?

Icke !

Vet inte om jag skal släpa iväg mig till Religionen, älskar lektionen, men vet inte om jag pallar.

Under stunderna jag vaknade i natt så hade jag panik ångest - nästan varje gång.
Och då jag "sov" så hade jag enbart hemska mardrömmar. . .

Är det verkligen så svårt att få sig EN natts normal sömn ?


Oj oj, 10 propavan!



Inte för att det är till någon tröst, men det finns vissa människor som helt enkelt måste lära sig att vila utan sömn för att de inte somnar, eller bara sover kasst när de väl somnar.

Människor som av någon anledning inte ens slocknar av mediciner. Inte verkar påverkas särskilt mycket alls av dem.

Jag är en av dem.

Och vi är nog inte så få som jag trott förr.

Det kommer förstås perioder då man sover ganska bra. Inte som alla andra kanske, men ändå bra efter sina egna mått räknat.

Jag hoppas att du inte är en av oss, att du "bara" är inne i en dålig period och att det "bara" är det som stör din sömn. Jag menar, jag hoppas att det bara är tillfälligt och inte kroniskt. För utan sömn blir allting bara ännu värre och värre och värre innan man hittar någon lösning på det.

2009-01-29 // 18:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback