>> Utskriven ur PSYK, lyckligt ? <<

Taggar:
Bloglovin
Ja, kom till skolan vid 13:00 idag.
Käkade lite lunch.

Blev hämtad vid 12:00 av skolans kurator.
Efter lunchen ringde vitill min gamla lärare för att höra om hon hade chans att vara med på soc. mötet den 23:e Januari.

Hon sade att hon kunde det.
Vi ringde även till socialen, men som vanligt har de svårt att lyfta på luren. Ringde för övrigt inte till kontoret, utan till min socialsekreterares mobil.

Nåja, vi lämnade ett meddelande, hoppas att hon kan ringa tillbaka så fort som möjligt.

Är nu på skolan alltså. Mitt internet fungerar inte, så jag har fått gå till biblioteket... Vet inte om jag överlever nog denna tragedin ! ;P

För övrigt så pratade jag med kuratorn om hur vi skall göra med min skolgång.
På grund av att jag inte orkar gå till skolan fullt så mycket som jag hade velat.

Så nu har de bestämt att eftersom jag varit borta så mycket nu och ändå får gå halvtid som värst, så får jag ändå inget omdömme till i vår.
Lika med att jag får komma och gå som jag vill (?)

Nåja, skall prova detta. Hoppas det fungerar.. Fast äh, är ändå ganska inställd på att hoppa av.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback