>> Ut från PSYK till ett annat helvete ? <<

Taggar:
Bloglovin
7/1 - 2009

Alltid sätta på sig en mask.
Sant som de säger, det är ensamt på toppen.
Ingen känner mig egentligen.
Inte ens jag.

Teatern har tagit över,
karaktären alla förväntar sig har tyst smugit sig över mitt jag.
Vad det nu än var...

Är nu på skolan.
Mitt internet fungerar inte, vilket är mycket irriterande.
Alla har kommenterat mitt färglada klädval idag !



Nu sitter jag och lyssnar på Marit Bergman - No party
Och tänker på skolan och min gamla lägenhet medan jag knaprar i mig alla mina tabletter.

Funderar på morgondagen...
Hur kommer folk se på mig nu ?
Inte för att jag bryr mig så, men ändå.
En liten tankeställare.

Har för övrigt köpt mig en väska från Gina Tricot för 99 kr.





// Eriiza



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback